Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Μαλτέζος-Ελλάδα Post Game!!!


Με μεγάλη μου έκπληξη είδα την ομάδα της Εθνικής να πανηγυρίζει σαν τρελή μετά τη λήξη του παιχνιδιού στη Μάλτα και θυμήθηκα ωραίες στιγμές του Euro 2004...

Μπορεί να με πείτε γραφικό αλλά είμαι βέβαιος πλέον ότι το βύσμα πάει σύννεφο στην Εθνική μας.

Ο Σάντος πλέον εξελίσσεται σε Ρεχάγκελ(μετά Euro) πιο γρήγορα απ'ότι περίμενα...

Μήπως παίρνει και χαρτάκια πριν ανακοινώσει ενδεκάδα;;; Λέω εγώ τώρα...ο αδαής...

Κάποια πραγματάκια να σας πω κι αν θέλετε σχολιάζετε...


  1. Παίζεις με μία ομάδα που όλοι οι παίκτες παίζουν στο εκπληκτικό και άκρως ανταγωνιστικό πρωτάθλημα της Μάλτας με εξαίρεση τα 3 μεγάλα αστέρια. Οι δύο άσσοι της Φερετσβάρος και ο γίγαντας Daniel Bogdanovic της Αγγλικής Σεφιλντ Γιουν. που είναι πολύ κοντα στο να πέσει στη Γ' Εθνική.

  2. Ξεκινάς το παιχνίδι και αντί να τους βάλεις στα δίχτυα και να τους σφυροκοπάς με σουτ από παντού, κάνεις πασούλες γιατί...ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΣΑΙ!!!

  3. Έχεις βάλει ότι πιο ντεφορμέ υπάρχει σε Έλληνα παίχτη γιατί πολύ απλά...ΑΥΤΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ!!! Στην άμυνα ο Τζαβέλλας, κάλος χρυσός, αλλά μου θυμίζει τον Σνάουτσνερ στον ΠΑΟΚ...βρε κάνε μία κατεβασιά...πέρνα κάνα...Μαλτέζο...μη φοβάσαι...δεν είναι ηλιακοί θερμοσίφωνες να σκάσουν!!! Στο κέντρο ο μεγάλος Γιώργαρος, τι να πώ...δε του δίνει σύνταξη ο ΠΑΟ και μαζεύει κάτι λίγα ένσημα το παλικάρι...όσο για τα καραγκιοζιλίκια του ΚΑΙ στη Μάλτα...το αφήνω ασχολίαστο!!! Στα πλάγια χτυπήσαμε διάνα με 2 στα 2 πουλέν...από τη μία ο Νίνης που μου έδινε την εντύπωση ότι ο Μαλτέζος που τον μάρκαρε ήταν ο Ρομπέρτο Κάρλος(δεν τον πέρασε μία φορα να τον χαρώ) και επίσης ότι ο Βασίλης Λάκης στη θέση του θα είχε περισσότερα τρεξίματα...μάλλον το ποδόσφαιρο γι'αυτόν τελείωσε φέτος και ετοιμάζεται για τις καλοκαιρινές του διακοπούλες!!! Από την άλλη άκρη ο Σαμαράς...εδώ θα μου πείτε ότι έχω άδικο...αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι όταν χάνει τη μπάλα δε του καίγεται καρφί ρε...στ'α@@@ια του παιδί μου...εγώ είμαι ο Γιώργος ο Σαμαράς που παστέλωσα πρόσφατα σ'ένα ματς Ρέιντζερς-Σέλτικ 2 γκολάρες...τι θέλετε τώρα...να κυνηγάω και μπάλες όπως κάνει και το θύμα ο Messi στη Μπάρτσα;;; Και στη επίθεση πάρε τον έναν και βάρα τον άλλο...Σάλπι και Λύμπε συναγωνίζονταν στα λάθη...ο δε Στρίβωγλου με τον Είμαι σκασμένος από το βάζελο και από το Μουντιάλ και έχω μπουκώσει(και τί άλλο δε ξέρω ακόμα) περιμέναμε μήπως κάνουν καμιά ενέργεια μπροστά στους Μαλτέζους...Κανναβάρο και Πουγιόλ!!!

Και επειδή σαν πολλή χολή να έβγαλα(ζητώ ταπεινά συγνώμη από το αντιπροσωπευτικό μας συγκροτημα) σας χαιρετώ!!!

Και για τους 10 πρώτους που θα πάνε στο αεροδρόμιο να υποδεχτούν τους παίχτες μετά από αυτή τη μεγάλη νίκη, το blog χαρίζει από έναν ηλιακό θερμοσίφωνα Μαλτέζο τελευταίας τεχνολογίας!!!

Υ.Γ.: Α ΡΕ ΣΑΝΤΟΣ...ΤΟ ΣΚΑΤΟ ΣΤΗ ΚΑΛΤΣΑ ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΣΕ ΞΕΣΚΑΤΩΣΕ Ο ΤΟΡΟ!!!

ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ!!!


1 σχόλιο: