Τρίτη 12 Απριλίου 2011

ΤΟ ΠΟΔΑΡΙΚΟ...! ! !


Καλησπέρα παιδιά , φίλες και φίλοι του LIFE BET...! ! ! Είναι η πρώτη φορά που γράφω για το LIFE BET.! H αλήθεια είναι πως δεν είμαι ο κατάλληλος για να μιλάω για στοίχημα , αλλά η μικρή πείρα μου , σε συνδυασμό με την μεγάλη μου αγάπη για το ποδόσφαιρο με φέρνει στην θέση που είμαι τώρα...!!! Βραδιά CHAMPIONS LEAGUE λοιπόν η σημερινή με 2 ματς εκ των οποίων το ένα έχει ήδη κριθεί και στο άλλο πρόκειται να δούμε ΜΕΓΑΛΗΗΗ μπάλα..! Οι προβλέψεις μου για σήμερα είναι οι ακόλουθες....
  • ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Γ. - ΤΣΕΛΣΙ .. Σήμερα από αυτές τις 2 ομάδες θα παρακολουθήσουμε ένα τεράστιο κλασσικό αγγλικό ντέρμπι..Η Τσέλσι ασφαλώς απελπισμένη από το αποτέλεσμα του πρώτου γύρου , πιστεύω πως θα τα δώσει όλα για να ανατρέψει αυτό το εις βάρος της 0-1 αποτέλεσμα.... Από την άλλη οι κόκκινοι διάβολοι έχουν το πλεονέκτημα σκορ αλλά και έδρας και είναι σίγουρο πως δεν θα επαναπαυθούν λόγω του αποτελέσματος.. Εκτός όμως απ όλα τα συν που είπαμε για την Μάντσεστερ πρέπει να σημειωθεί οτι στην ομάδα της έχει έναν Rooney o οποίος βρίσκεται σε τρελή φόρμα..! έτσι συμφωνα με τα παραπάνω πιστεύω.. ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Γ.- ΤΣΕΛΣΙ 1
  • ΣΑΧΤΑΡ - ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ .. Το 5-1 εις βάρος της Σαχτάρ δύσκολα μπορεί να γυρίσει αν έχεις απέναντι σου μια ομάδα σαν την BARCA..! Παρόλα αυτά θαρρώ πως οι Ουκρανοί δεν θα μπουν στον αγωνιστικό χώρο με τα όπλα κάτω.. Από την άλλη όμως αντιμετωπίζουν όπως προείπαμε την καλύτερη ομάδα και δεν είναι άλλη από την Μπαρτσελόνα..! Οι καταλανοί θα προσπαθήσουν να ξαναπροσφέρουν θέαμα και πολλά γκολ..! Έτσι λοιπόν ΣΑΧΤΑΡ -ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ 2 ή over..!
Αυτές είναι οι προβλέψεις μου για σήμερα..! ! Ελπίζω το ποδαρικό που έκανα να πάει καλα...!

4 σχόλια: