Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Τριάδα χθες..... Εξαφανισμένα παιχνίδια για το Σαββατοκύριακο....

Άκρως πετυχημένη η χθεσινή μέρα με τα σημεία που δώσαμε με 3 στις 4 επιτυχίες (στο g/g το χαλάσαμε λίγο!!!) αφού η Αζαξιό δε μας έκανε το χατίρι....

Πολλά τα παιχνίδια για σήμερα και πολλά τα φαβορί αλλά σε αποδόσεις που δε μας συγκινούν. Έχουμε και λέμε λοιπόν....

Στη δεύτερη κατηγορία της Ιταλίας οι αποδόσεις έχουν τρελαθεί.... Πάνω κάτω συνέχεια... Το Χ ανάμεσα σε Τσιταντέλα και Βαρέζε ξεκίνησε στο internet γύρω στο 3, έπεσε κάτω από το 2 και τώρα το βρίσκουμε γύρω στο 2,40. Συνήθως αυτά τα παιχνίδια των bookies σημαίνουν κάτι.... Γι' αυτό κι εμείς θα το προτιμήσουμε αλλά με λίγα λεφτά. Ε, να κρατάμε και μία πισινή!!!

Στην Serie A, θα αφήσουμε το ντέρμπι στην ησυχία του, αφού και οι δύο είναι ικανές για τα πάντα αλλά και για το τίποτα. Θα κρατήσουμε τον άσσο της Μπρέσια που κινείται γύρω στο 1,70 στο internet αφού ακόμα και τα ball boys θα παίξουν για τη νίκη!!

Στην Αγγλία δε μας συγκινεί το 1,25 της Άρσεναλ αλλά πολύ καλό είναι το διπλό της Τσέλσι απέναντι στη Στοουκ. Η Στοουκ ναι μεν είναι ανεβασμένη τις τελευταίες αγωνιστικές, αλλά δε νομίζουμε να τα βγάλει πέρα απέναντι στην Τσέλσι που έχει βρει τα πατήματά της και θέλει να κερδίσει για να έχει ακόμα πιθανότητες για τον τίτλο.

Για τελευταίο μεσημεριανό θα επιλέξουμε το Γουίγκαν-Τότεναμ. Η Τότεναμ με άμυνα ανάγκης θα παίξει στην έδρα της τελευταίας στη βαθμολογίας. Η διαφορά δυναμικότητας είναι προφανής και ελπίζουμε να σταθεί στο ύψος της η Τότεναμ και να πάρει το διπλό. Αλλά επειδή υπάρχει και ο αγώνας με τη Ρεάλ, θα καλύψουμε την επιλογή μας και με το Χ. Χ2 λοιπόν και..... καλό μεσημέρι!!!!

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ 2-3 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

                                                                                                                                                                                                           Για το σαββατο 3αδα - κρισταλ παλλας 1, ουεσκα 1, μονακο 2. Για την κυριακη 5αδα σε συστημα 3-4-5. κολωνια 1, λα κορουνια 1, ριο αβε 1, αρης 2, ριβερ πλειτ 2. καλη επυτιχια στις επιλογες σας και καλα να περασετε...

Γαλλία και Γερμανία για σήμερα.....

Τις καλησπέρες μου και ελπίζω να μη σας κορόιδεψαν σήμερα.... Κι ας ελπίσουμε ότι δε θα μας κοροιδέψουν και οι σημερινές μας επιλογές.

Πρώτη επιλογή θα είναι η σταθερή αξία στη δεύτερη κατηγορία της Γαλλίας, η πρωτοπόρος Αζαξιό που υποδέχεται τη Σατορού. Αν και με πολλές απουσίες οι Κορσικάνοι, πιστεύω θα καταφέρουν να παραμείνουν στην κορυφή της βαθμολογίας και να κάνουν ένα βήμα παραπάνω για την άνοδο.

Παιχνίδι ουραγών για Μετς και Γκρενόμπλ. Αν και ο άσσος παίζεται στο 1,70 στον ΟΠΑΠ και γύρω στο 1,85 στο internet, εμείς θα επιλέξουμε το Χ2, αφού η Μετς έχει τιμωρημένους τους αμυντικούς Μπρεζερί και Ταμπουρά και μία τετράδα από τραυματίες. Πέρα από αυτό, 10 παίκτες έλειπαν την τελευταία εβδομάδα αφού είχαν υποχρεώσεις με τις εθνικές τους ομάδες, με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Και αν δεν καταφέρει η Γκρενόμπλ να πάρει τουλάχιστον ένα βαθμό ξεχνάει την υπόθεση παραμονή.

Ένα ακόμα γαλλικό παιχνίδι, ανάμεσα σε Λε Μαν και Ανζέ. Αγνοεί τη νίκη στα τελευταία 6 ματς πρωταθλήματος και κυπέλλου η πρώτη, με μόλις μία ήττα μέσα στο 2011 η δεύτερη, θα προτιμήσουμε την ισοπαλία και ένα ενδεχόμενο g/g. Και για τους ριψοκίνδυνους..... ημίχρονο/τελικό : 1/Χ.

Τέλος, θα προτιμήσουμε το διπλό της Σάλκε η οποία αντιμετωπίζει την τρίτη από το τέλος Σαν Πάουλι, η οποία θα έχει και πολλές απουσίες. Η αλλαγή τεχνικού στη Σάλκε και οι καλές μονάδες που διαθέτει θα φέρουν άλλο αέρα στην ομάδα που ελπίζουμε να τους φέρει τη νίκη.

Αυτά για σήμερα και..... προσοχή στους ψεύτες!!!!


ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 28η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΗΣ SUPERLEAGUE


Καλησπέρα και καλό μήνα σε όλους. Δεν είμαι ειδικός στο στοίχημα (μπορείτε να διαβάζετε τους υπόλοιπους γι' αυτό) αλλά λόγω της αγάπης μου για το ποδόσφαιρο θα επιχειρώ να προσεγγίζω κάποια παιχνίδια με μία πιο χαλαρή και χιουμοριστική διάθεση. Αν μέσω αυτού πάρουμε και κανένα ευρώ ακόμη καλύτερα!!
Για σήμερα θα ασχοληθώ με το ελληνικό πρωτάθλημα τρεις στροφές πριν το τέλος του. Οι αποδόσεις που θα δίνω είναι ενδεικτικές από τον ΟΠΑΠ.

428. ΑΕΚ - ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ. Η ΑΕΚ είναι ζαλισμένη από τα 6 που μάζεψε στο "Καραϊσκάκης" και έχει σαν μεγάλο στόχο το κύπελλο. Στον τελικό θα συναντήσει τον κυριακάτικο αντιπαλό της, Ατρόμητο, του παλιού της παίκτη και προπονητή, Δώνη. Από την άλλη, ο Ατρόμητος θέλει να σωθεί ώστε να μην παίζει του χρόνου Κυριακή με τον Πανθρακικό και Πέμπτη με τη Λίβερπουλ. Θα πάω με το διπλό (4,85), καθώς το βαθμολογικό κίνητρο είναι με τον Ατρόμητο και βέβαια θα ποντάρω το σπίτι μου στην ΑΕΚ στον τελικό του κυπέλλου, εφόσον δικαιωθούμε την Κυριακή.

429. ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΑΡΗΣ. Ο Δερμιτζάκης ακούει Άρης και φρίττει το ίδιο και ο Παπάζογλου. Από την άλλη, ο Τσιώλης έχει δώσει μια επιθετικότητα στο παιχνίδι του Άρη. Συνήθως οι κίτρινοι δυσκολεύονται στην Τρίπολη ενώ οι γηπεδούχοι φέτος δεν πείθουν. Over (2,00) και σκόρερ Θανασης Παπάζογλου!

430. ΚΕΡΚΥΡΑ - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ. Παιχνίδι που το Χ (2,70) φαντάζει βολικό και για τους δύο και θα το τιμήσω. 30 βαθμούς έχουν οι Φαίακες, 31 οι Νεοσμηρνιώτες οπότε με ισοπαλία και ενδεχόμενη γκέλα της Τρίπολης έχουν το προβάδισμα για την παραμονή.

431. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΚΑΒΑΛΑ. Και μαθηματικά πρωταθλητής ο Μαρινάκης δεν θα τρελαθεί να κερδίσει τον Ψωμιάδη που διεκδικεί μία θέση στα playoffs. Δεν ψήνομαι για σημείο αν και το over (1,60) είναι πιθανό.

432. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ - ΞΑΝΘΗ. Η αλήθεια είναι ότι μετά τη φυγή του Τσιώλη κάτι χάλασε στην πόλη των τσιπουράδικων. Από την άλλη η Ξάνθη είναι αδιάφορη αλλά αποτελεί πάντα ύπουλη ομάδα. Ο άσσος (1,55) θα τιμηθεί από πολλούς αλλά δεν θα πάρω.

433. ΠΑΝΣΕΡΡΑΙΚΟΣ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ. Το πιο αδιάφορο ματς της αγωνιστικής. Ο Θεοδωρίδης είπε και μαθηματικά το ποίημα και η ομάδα του ετοιμάζεται για τα αλώνια της Β. Ο ΠΑΟ μετά το ματς με τον Ολυμπιακό το έχει παρατήσει το πρωτάθλημα και περιμένει τα playoffs. Το μόνο που αξίζει να σταθώ είναι το over (1,60) καθώς οι δυο ομάδες θα παίξουν ανοικτά, έχουν καλούς επιθετικούς και τρύπιες άμυνες. Επίσης, είμαι περίεργος να δω την εμφάνιση του Φερναντέζ κόντρα στον ΠΑΟ.

434. ΠΑΟΚ - ΛΑΡΙΣΑ. 30000 κόσμος αναμένεται στην Τούμπα (10 ευρώ το εισιτήριο) και θα ζητήσει το κεφάλι της ΑΕΛ. Η αλήθεια είναι ότι οι Λαρισαίοι ανέκαθεν δυσκολεύουν τον ΠΑΟΚ και ο Δικέφαλος συνήθως παίρνει δύσκολες νίκες. Ο ΠΑΟΚ απ' ότι φαίνεται θα στερηθεί το πυρηνικό του όπλο Vieirinha, ενώ είναι πιθανό να αγωνιστεί στο κέντρο ο Arias. Η Λάρισα έχει μεν μία ποιότητα σαν ομάδα, αλλά είναι τραγική από άποψη φυσικής κατάστασης. Άσσος (1,50), Under (1,60) 1-0 σκορ και σκόρερ Σαλπιγγίδης (6,00).

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ - ΗΡΑΚΛΗΣ. Στον ΟΠΑΠ δεν προσφέρεται το συγκεκριμένο ματς, όπως και στις περισσότερες εταιρίες. Με 33 βαθμούς Καραγεωργίου και Παράσχος θα τους κάνουν 34. Οπότε μεγάλο Χ για όσους βρουν να το παίξουν. Κατά τ' άλλα, αν οι δυο ομάδες παίζανε τελικό κυπέλλου θα πήγαινα με τον Εργοτέλη.

Αυτά τα ολίγα..Καλό αθλητικό τηλε-μπανιστήρι και καλό Σαββατοκύριακο!!

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

                                                      ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! Ξεκιναμε σημερα με μια τριαδα χαμηλου ρισκου,γιατι παντα πρεπει να ειμαστε μεσα στο παιχνιδι... ΚΑΡΛΣΟΥΗ 1, ΜΕΤΣ 1, ΤΟΡΙΝΟ 1. καλη επυτιχια στις επιλογες σας...