Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

TETRADA BY ASPROMAUROS

Καλημέρα στους φιλους αναγνώστες του μπλοκ που περασε της 10.000επισκεψεις μεσα σε ουτε ενα χρονο,ευχαριστούμε για την αγαπη σας,να ξέρετε οτι εδω οι συντάκτες δεν ειναι επαγγελματίες μπουκερ και προσπαθούν παντα για το καλύτερο,επισης οι αγωνες που δίνονται δεν ειναι απαραίτητο να παίζονται οπως δίνονται.Για σημερα 253)ΜΠΑΓΕΡΝ-ΧΕΡΤΑ  1  ΜΕ 1,15   354)ΑΕΚ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ  2 ΜΕ 2,00   322)ΚΕΡΚΥΡΑ-ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ 2 ΜΕ 2,40  326)ΡΕΑΛ-ΜΠΕΤΙΣ για κλείσιμο

ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΑΜΕ..


Γεια σας. Οι εκτιμήσεις που κάνω σήμερα είναι μάλλον καφενειακές και δεν έχουν να κάνουν με την ποδοσφαιρική λογική. Ούτε με συστήματα, τακτικές αλλά με προπονητές. Υπάρχει μία περιρρέουσα ατμόσφαιρα ότι δύο προπονητές είναι έτοιμοι να φαγωθούν. Οπότε δύο ήττες των ομάδων τους θα τους τελειώσουν αύριο. Και αφού δεν βρήκα κάτι καλύτερο εκτός από το διπλό της Ουντινέζε στο 2.40, θα πάω με την δυάδα που σκέφτηκα:

407. ΞΑΝΘΗ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ. ΑΣΣΟΣ (4.00). Δηλαδή με τόσο κακό Παναθηναικό είναι δυνατό να δεις αυτό το 4.00 και να μην το τιμήσεις; Ο Δώνης ακούγεται ότι είναι προ των πυλών της Παιανίας. Η Ξάνθη δεν είναι κακή ομάδα, το αντίθετο θα έλεγα. Με ρίσκο, κυρίως λόγω του Ουζουνίδη που φοβάμαι μην αποδειχτεί πονόψυχος.

425. ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ - ΑΡΗΣ. ΑΣΣΟΣ (2.50). Το σενάριο είναι απλό। Τον Τσιώλη δεν τον θέλει ο Σούπερ 3 ούτε οι περισσότεροι παίκτες του. Επιπλέον κατεβαίνει με απουσίες. Οπότε έρχεται ο άσσος και ο Άρης πάει στο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ με νέο προπονητή. Μάλλον τον Όγιος..Ο δε Εργοτέλης καίγεται για βαθμούς.

Συνολική απόδοση 10. Καλό σημείο θεωρώ και το over του ΠΑΟΚ στο 1.90. Αυτά. Καλό Σαββατοκύριακο.

ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ

3 ΑΔΑ ΣΑΒΒΑΤΟΥ
  • ΝΟΡΓΟΥΙΤΣ - ΣΟΥΟΝΣΙ 1
  • ΝΙΝΤΛΕΣΜΠΡΟ - ΜΙΛΓΟΥΟΛ 1
  • ΣΙΒΑΣΠΟΡ - ΓΚΑΖΙΑΝΤΕΠΣΠΟΡ 1
    ΔΕΥΤΕΡΗ 3 ΑΔΑ ΣΑΒΒΑΤΟΥ
  • ΜΑΓΙΟΡΚΑ - ΒΑΛΕΝΘΙΑ 2
  • ΚΑΤΑΝΙΑ - ΙΝΤΕΡ 2
  • ΜΙΛΑΝ - ΠΑΛΕΡΜΟ 1

ΚΑΛΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ!!!!

Άργησα να ξεκινήσω για τη φετινή ποδοσφαιρική και στοιχηματική χρονιά αλλά ελπίζω να κάνω καλό σεφτέ!!!
Μετά τα όσα κωμικοτραγικά έχουν γίνει στο ελληνικό ποδόσφαιρο (ποιο;;;;) και στις τσέπες μας, ας ελπίσουμε ότι στοιχηματικά θα πάμε καλά. Ξεκινάμε λοιπόν.......

ΑΕΚ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: Ο γαύρος θα πουν πολλοί ότι αυτή τη στιγμή παίζει την καλύτερη μπάλα στην Ελλάδα. Εγώ θα έλεγα ότι στους τυφλούς σώζεται ο μονόφθαλμος. Σαφώς καλύτερος από την ΑΕΚ όμως που ψάχνεται και δεν ξέρει ποιος της φταίει. Ποιος Χιμένεθ;;; Κωστένογλου ρε!!! Ακόμα και με τις απουσίες που θα έχει ο γαύρος, εύκολα ή δύσκολα θα το πάρει το τριποντάκι.

ΜΑΪΝΤΖ-ΑΟΥΓΚΣΜΠΟΥΡΓΚ: Η 14η στη βαθμολογία υποδέχεται την 17η. Αυτό και μόνο δε δικαιολογεί το 1,65 που βρίσκουμε τον άσσο στο internet. Αλλά με τις απουσίες που θα έχει η φιλοξενούμενη και το σχετικά καλό υλικό που έχει η πρώτη, θα πάμε κι εμείς με τον άσσο.

ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ-ΣΑΝΤΑΝΤΕΡ: Φυσικά και δε θα ασχοληθούμε με τον άσσο στο πολύ χαμηλό 1,07!!!!! Η Μπάρτσα έχει δώσει τρία παιχνίδια στην έδρα της και τα σκορ ήταν 5-0, 5-0 και 8-0!!!! Αν και έχει δημιουργήσει μία αρνητική παράδοση μετά από διεθνείς αγώνες, πιστεύω θα δούμε πολλά γκολ και στο σημερινό παιχνίδι. Πάμε για over 3,5 goals λοιπόν....

ΚΑΤΑΝΙΑ-ΙΝΤΕΡ: Η Ίντερ στη 17 θέση. Όχι δεν κάνω πλάκα. Αλήθεια είναι. Δε νομίζω πάντως ότι η θέση της είναι εκεί. Και μάλλον ήρθε η ώρα να πάρει τα πάνω της για να μη μπλεχτεί παραπάνω. Και οι δύο θα παραταχτούν με πολλές απουσίες, όμως η Ίντερ θα πάρει και καναδυό σφυρίγματα παραπάνω μετά τον τελευταίο αγώνα κόντρα στη Νάπολι. Πάμε για το διπλό λοιπόν, με κάλυψη όμως στο Χ.

Συνοψίζοντας έχουμε:
ΑΕΚ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: 2 στο 2,10
ΜΑΪΝΤΖ-ΑΟΥΓΚΣΜΠΟΥΡΓΚ: 1 στο 1,65
ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ-ΣΑΝΤΑΝΤΕΡ: over 3,5 goals στο 1,70
ΚΑΤΑΝΙΑ-ΙΝΤΕΡ: Χ2 στο 1,50

Καλή αρχή να 'χουμε και εις άλλα με υγεία!!!!