Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

LIVE STREAM MAN UNITED VS REAL

Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Πάμε χαλαρά!

Καλησπέρα στους φίλους του blog!

Τείνει να γίνει παράδοση να πιάνουμε 4 από τα 5 σημεία μας, χάνοντας αυτό με τη μικρότερη απόδοση ή τη μεγαλύτερη ευκολία. Έτσι, ενώ ο ΟΣΦΠ θα μπορούσε να έχει στο πρώτο ημίχρονο 4-0 τον Άρη, αποφάσισε να μην μπει στο δεύτερο ώστε να κάνει συντήρηση δυνάμεων για τα... μπουζούκια το βράδυ!

Συνεχίζουμε ίσως με το πιο δύσκολο στοιχηματικό Σ/κ (στα δικά μου μάτια τουλάχιστον). Πάμε λοιπόν με ρίσκο να επιλέξουμε τα σημεία μας και ότι βγει:

Ρεάλ - Μπαρτσελόνα: Σε κακή κατάσταση η Μπάρτσα, χωρίς να ασπάζομαι όμως τις απόψεις των γνωστών Ελλήνων μηδενιστών, οι οποίοι αποφάνθηκαν ότι έχουμε τέλος εποχής!!! Η έλλειψη προπονητή κάνει την Μπάρτσα ανύμπορη να διορθώσει τα όποια τακτικά λάθη κατά τη διάρκεια του αγώνα, με αποτέλεσμα οι παίχτες να είναι εγκλωβισμένοι και ειδικά ο Ινιέστα στα πόδια του οποίου μπλέκεται συνεχώς ο... Φάμπρεγκας και δεν του αφήνει χώρο (ή δεν του ανοίγει χώρο) να δράσει. Η Ρεάλ οφείλει να έχει το μυαλό της στο παιχνίδι της Τρίτης και όχι να τα δώσει όλα σήμερα για το γόητρο και να αποκλειστεί από την Μάντσεστερ. Πάω στο Χ2 (1,40) ή με πιο πολύ ρίσκο στο Χ.

Ρεμς - Παρί: Η καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος κοντράρεται με την χειρότερη επίθεση αυτού. Με το μυαλό και στον επαναληπτικό με τη Βαλένθια την Τετάρτη, δεν νομίζω το παιχνίδι να ανοίξει. Διπλό, under, no goal διαλέξτε και πάρτε..

Ντόρτμουντ - Αννόβερο: Τα στατιστικά λένε πως το Αννόβερο πελαγοδρομεί κάθε φορά που πάει στο Ντόρτμουντ , δεχόμενο πολλά γκολ βάζοντας όμως και ένα. Η Ντόρτμουντ όμως λόγω του παιχνιδιού της Τρίτης με τη Σαχτάρ, θα ξεκουράσει πολλούς βασικούς (απών Λεβαντόφσκι) αφού δεν κυνηγάει κάτι στο πρωτάθλημα. Goal - goal και για τους πιο ρισκαδόρους Χ2 (3,00). Θυμηθείτε πριν το Σαχτάρ - Ντόρτμουντ , υπήρξε το Ντόρτμουντ - Αμβούργο 1-4!!!

Πανθρακικός - Ατρόμητος: Ο Αναστό θα κατέβει πάλι με 3 κεντρικούς αμυντικούς, ψηλά παιδιά που σκοράρουν και οι 3 στα στημμένα. Παιχνίδι υπομονής και για τους 2 με τον Πάνθραξ να κινδυνεύει. Under, 0-1 goal και βόμβα διπλού με καμιά στημένη φάση βλέπω! Πιο ασφαλής επιλογή όμως το under.

Γιάννενα - Αστέρας Τρίπολης: Παιχνίδι κυπέλλου και για τους 2 μεσοβδόμαδα, βούρκος στα Γιάννενα και ο Αστέρας δεν μπορεί να κερδίζει συνεχώς (και ειδικά στα τελευταία λεπτά). Under και πολύ Χ για τους ρισκαδόρους.

Όπως προείπα, η αγωνιστική είναι πολύ δύσκολη άρα θα πρότεινα να μην γίνουν μεγάλα ανοίγματα. Κατά τα άλλα, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!



















Με κίνητρο και φόρμα!!!

Καλησπέρα σε όλη τη παρέα του LIFE BET!!!
Γεμάτο ΣΚ με ενδιαφέροντα παιχνίδια. Πολλές και οι παγίδες βεβαίως και ελπίζουμε να τις αποφύγουμε και να οδηγηθούμε στο ταμείο.
Πάμε να δούμε τί θα κρατήσουμε αυτό το ΣΚ:







ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ-ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ: Οι γηπεδούχοι καίγονται και οι φιλοξενούμενοι είναι σχετικά άνετοι βαθμολογικά. Ο Πανθρακικός κέρδισε μεσοβδόμαδα για το κύπελλο τη Βέροια παίζοντας για μεγάλο διάστημα με αναπληρωματικούς οπότε Παπαδόπουλος, Βαϊρουά και όλα τα άλλα παιδιά είναι ξεκούραστα. Ο Ατρόμητος θα βρει άλλα παιχνίδια να πάρει για να εξασφαλίσει τη θέση του στα play-off.
ΓΟΥΙΓΚΑΝ-ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ: Ε όχι και 1,75 στο διπλό της Λίβερπουλ ρε ΟΠΑΠ. Η Γουίγκαν έβγαλε άνετο διπλό μέσα στη Ρέντινγκ (0-3), η οποία παλεύει κι αυτή για τη σωτηρία, και αντιμετωπίζει μια Λίβερπουλ που στο πρωτάθλημα δε κηνυγάει απολύτως τίποτα. Πάμε με τη παρέα του Aruna Kone.
ΣΠΟΡΤΙΝΓΚ ΛΙΣ.-ΠΟΡΤΟ: Απλά τα πράγματα. Νίκη της Πόρτο αλλιώς οι δράκοι χάνουν το πρωτάθλημα.
ΚΑΤΑΝΙΑ-ΙΝΤΕΡ: 42 βαθμούς για τη Κατάνια και 44 για την Ίντερ. Τρελή φόρμα για την Κατάνια με μόλις 1 ήττα στα τελευταία 8 παιχνίδια (εκτός με τη Νάπολι). Το αντίθετο για την Ίντερ με μόλις 2 νίκες στα τελευταία 8 παιχνίδια και με το τελευταίο διπλό στις 3/11/12 στην έδρα της Γιουβέντους. Με νίκη η Κατάνια κάνει αποφασιστικό βήμα για την κατάληψη θέσης που οδηγεί στο Europa League.
ΑΕΚ-ΠΑΟ: Κέρδισε την Ξάνθη ο Παναθηναϊκός κι έγινε Μπάρτσα. Ε όχι! Βλέποντας τα ρεπορτάζ του Παναθηναϊκού βλέπω ότι ενδέχεται να ξακινήσει κάποιος...Φορναρόλι που κάνει τον επιθετικό. Η ΑΕΚ, με δεδομένο ότι την επόμενη αγωνιστική αγωνίζεται στο Καραϊσκάκης και η ήττα είναι σχεδόν σίγουρη, θα τα παίξει όλα για όλα γιατί δεν έχει ξεκαθαρίσει την παραμονή της. Ελέω Πετρόπουλου και με κάποιο σφυριγματάκι παραπάνω λόγω αδικίας στον Πλατανιά και με τη βοήθεια του κόσμου πιστεύω η νίκη της ΑΕΚ θα έρθει.

ΕΠΙΛΟΓΕΣ:

ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ-ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ  1 (2,75)
ΓΟΥΙΓΚΑΝ-ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ  1 (3,60)
ΣΠΟΡΤΙΝΓΚ ΛΙΣ.-ΠΟΡΤΟ  2 (1,65)
ΚΑΤΑΝΙΑ-ΙΝΤΕΡ  1 (2,20)
ΑΕΚ-ΠΑΟ  1 (2,55)

Καλές επιλογές σε όλους!!!

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Μένουμε.... Ελλάδα!

Καλημέρα στους φίλους του ιστολογίου!

Την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε 3/5 σημεία να επιβεβαιώνονται, με τη Γιουβέντους να αδυνατεί να σκοράρει ένα γκολ απέναντι στη χιλιογλεντημένη άμυνα της Ρόμα (χάσαμε το g-g) , όπως και την Άιντραχτ να μη σκοράρει μέσα στην Ντόρτμουντ παρόλο που αυτή έπαιζε με 10 παίχτες από το 30' και προηγούνταν ήδη 2-0... Κάποτε η γκίνια θα σπάσει και εκτιμώ πως τώρα θα είναι η ώρα...

Αυτή η αγωνιστική έχει πολλά σημεία που τα λες 'σιγουράκια' και 2 γεγονότα μπορεί να συμβούν:

1) Να τα πιάσουμε όλοι και να είμαστε ευτυχισμένοι
2) Να κάνουμε μαζικά ευτυχείς τους booker

Πάμε να αποφύγουμε το 2 λοιπόν!!!

ΠΑΟ - ΟΦΗ 1 (1,57): Το καταλάβανε εκεί στον ΠΑΟ ότι απέχουν πλέον 6 βαθμούς από την επικίνδυνη ζώνη? Αν ναι περιμένω να δω, καθώς ακολουθεί παιχνίδι και με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ και με ΟΣΦΠ στο Καραϊσκάκης και δεν τους βλέπω καλά....

ΠΑΟΚ - Κέρκυρα Ν/G (1,45): Χωρίς περιττά σχόλια, αν ο ΠΑΟΚ δεχτεί γκολ στην Τούμπα ακόμα και από την Κέρκυρα, μη περιμένει πολλά από τα play-off... Καλός και ο άσσος με χάντικαπ τον οποίο και θα προτιμήσω στο 1,83...

 ΟΣΦΠ - Άρης [0:1 hanticap 1] (1,70): Αμά δεν δώσει και τώρα χαρά στον κόσμο του, με την τραγική άμυνα του Άρη, δεν τον βλέπω καλά τον γαμπρό (Μίτσελ), χώρια του ότι έκανε ευγενική χορηγία 3 παίχτες, πόση αχαριστία να υπάρχει πια???

Ξάνθη - Βέροια (Χ)2 (1,72): Θυμίζω πως η Βέροια απέσπασε πριν λίγο καιρό διπλό μέσα στην Ξάνθη και την απέκλεισε από το κύπελλο. Τώρα εδώ παίζει το κεφάλι της, το οποίο με τις ήττες στην έδρα της από Λιβαδειά και Αστέρα στο 93' (και τις 2 φορές βγήκε φουλ  επίθεση αντί να περιμένει να κρατήσει την ισοπαλία και την πλήρωσε) δεν το αξίζει, αλλά βάσει εμφανίσεων αξίζει να σωθεί. Το βλέπω πολύ Χ αλλά για καλό και για κακό ας καλυφθούμε μπας και αποφασίστηκε ο Πανιώνιος ότι είναι ο πλέον ανεπιθύμητος της κατηγορίας (τα σπασε με ΟΣΦΠ)...

Γιουβέντους - Σιένα 1 (1,20): Έτσι για συμπλήρωμα και επειδή δεν προκύπτει κάποια έμπνευση για χαντικαπ ή over που τα θεωρώ και αυτά πιθανά, όπως και τον άσσο από ημίχρονο...


Στα πιο ρισκαδόρικα του εξωτερικού, προτείνω ως δευτερεύουσες επιλογές το g-g στο Μάιντζ - Βολφσμπουργκ, το 1Χ στο ντέρμπι του Μιλάνου και το over 3,5 στο Μπαρτσελόνα - Σεβίλλη.

Καλή επιτυχία!!!