Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

ΤΑΜΕΙΟ ΚΥΡΙΑΚΗ...ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ...

Καλησπερα σε ολους,ενα πετυχημενο Σ.Κ. περασε με 3στα3 το σαββατο, και 5στα5 την κυριακη, εκτος της συμπληρωματικης 3αδας που ολα τα παιχνιδια σπασανε στο φιναλε. Για σημερα θα ασχοληθουμε με μια 3αδα για χαμηλο πονταρισμα. μιντιλαντ 1, γκετεμποργκ 1, μποχουμ 2. καλο βραδυ...

Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Κουβάς στη Γαλλία και στα "εξαφανισμένα" παιχνίδια αφού επαληθεύτηκε μόνο αυτό μεταξύ Κιέβο και Σαμπντόρια. Ευτυχώς μας έσωσαν τα υπόλοιπα, αφού Εργοτέλης, Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ κέρδισαν (με τον ΠΑΟΚ όπως είπαμε να μη βάζει πολλά γκολ). Το μεγάλο μπαμ το έκανε ο Πανσερραϊκός που κέρδισε τον ΠΑΟ με 1-0, ο οποίος μάλλον πήγε στις Σέρρες για μπουγάτσες.... Τέλος πάντων.... Γενικότερα ένα άσχημο, στοιχηματικά, σαββατοκύριακο για πολλούς με πολλά "ανάποδα" αποτελέσματα. Καλό σας βράδυ!!!

ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 28ης ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΤΗΣ SUPERLEAGUE


Κέρκυρα - Πανιώνιος 1-2. Σε ματς που οι γηπεδούχοι βρέθηκαν πίσω στο σκορ, κατάφεραν να χάσουν παίζοντας με παίκτη παραπάνω. Βέβαια στο Ποντικονήσι δεν τους παίρνει από κάτω καθώς το επόμενο παιχνίδι είναι εντός με τον άνετο πλέον Καραγεωργίου.

Αστέρας Τρίπολης - Άρης 1-2. Μεγάλο διπλό για τους κίτρινους που παίζοντας και αυτοί με 10 κατάφεραν να κερδίσουν. Τραγική λεπτομέρεια, ο σκόρερ του δεύτερου τέρματος, Λαζαρίδης έριξε ουσιαστικά στην Β την ομάδα με την οποία αγωνιζόταν για τεσσεράμιση χρόνια. Ο δε Παπάζογλου απέδειξε γιατί δεν θα ξαναπαίξει ποτέ σε μεγάλη ομάδα. Στην προβλεψή μας για over δικαιωθήκαμε, ενώ η Τρίπολη έχασε και πέναλτυ προς το τέλος.

Πανσερραικός - Παναθηναικός 1-0. Το μπαμ της αγωνιστικής, 1-0 με τον δήμιο των μεγάλων, Γιώργο Γεωργιάδη. Ο ΠΑΟ για τουρισμό ήρθε στις Σέρρες, ελπίζω να απόλαυσαν τουλάχιστον τον ήλιο στην πόλη και τον ακανέ μας.

Εργοτέλης - Ηρακλής 1-0. Ξεφτιλιστήκαμε στοιχηματικώς...Σώθηκε ο Εργοτέλης με αυτή την νίκη και έστειλε στον κουβά όσους πιστεύαμε στο Χ. Η τρίτη ομάδα που κέρδισε με παίκτη λιγότερο, σήμερα. Ο Ηρακλής πλέον, με έναν βαθμό στο ντέρμπυ με τον ΠΑΟΚ σώζεται.

Ολυμπιακός - Καβάλα 3-1. Βγήκε το over εδώ. Ήθελε ο Μαρινάκης να πάρει το ματς και σαν καλύτερη ομάδα από την Καβάλα το πήρε. Η Καβάλα υποδέχεται την επόμενη αγωνιστική την γειτόνισσα Ξάνθη και με νίκη ελπίζει για πεντάδα.

ΠΑΟΚ - Λάρισα 1-0. Σχετικά λίγος κόσμος στην Τούμπα. Τα μάτια μας πονέσανε από το θέαμα, παρόλα αυτά ο ΠΑΟΚ πήρε τους 3 βαθμούς και θέλει άλλον ένα για την είσοδο στην πεντάδα. Στοιχηματικά όλα κύλησαν ομαλά. Άσσος, under, 1-0 σκορ. Μόνο στον σκόρερ πέσαμε έξω, καθώς ο Κλάους έχει αποκτήσει πελατειακή σχέση με την ΑΕΛ. Γκολ αφιερωμένο στον Cirillo που έχασε πριν λίγες μέρες τον πατέρα του.

ΑΕΚ - Ατρόμητος 1-0. Την πατήσαμε και εδώ. Επαγγελματική νίκη της ΑΕΚ που μπαίνει στα playoff. Ο Ατρόμητος υποδέχεται τον Ολυμπιακό την επόμενη αγωνιστική, ματς που θα μας απασχολήσει σίγουρα.

Ολυμπιακός Βόλου - Ξάνθη 3-0. Βγήκε ο άσσος που παίχτηκε αρκετά εδώ. Για τσίπουρα πήγε η Ξάνθη στον Βόλο. Ο Ολυμπιακός πάει στο Βικελίδης την επόμενη αγωνιστική και στη συνέχεια υποδέχεται τον Παναθηναικό. Μμμμ...

Στοιχηματικά δεν τα είδαμε και πολύ καλά τα παιχνίδια. Ελπίζουμε σε καλύτερη συνέχεια. Καλή βδομάδα σε όλους.

Μα πού είναι τα παιχνίδια;;

Μέρα των αντι-φαβορί η χθεσινή, αφού Άρσεναλ, Ρεάλ, Τσέλσι δεν τα κατάφεραν χθες και η Μπάρτσα με τη Μπάγερν τα κατάφεραν με τα χίλια ζόρια.

Και πάλι 3 στα 4 μας έβγαλε η χθεσινή μέρα με καλές αποδόσεις. Αν δε στράβωνε και της Τσέλσι.....

Πάμε λοιπόν για σήμερα στο πρώτο "εξαφανισμένο" παιχνίδι της Κυριακής, ανάμεσα σε Κιέβο και Σαμπντόρια. Βολικός ο βαθμός της ισοπαλίας και για τις δύο αφού η Σαμπντόρια μπορεί να εξασφαλίσει την παραμονή της στα παιχνίδια με Λέτσε και Μπρέσια στην έδρα της και η Κιέβο δεν αγχώνεται ιδιαίτερα αφού θέλει γύρω στους 4 βαθμούς στις υπόλοιπες αγωνιστικές για να ησυχάσει οριστικά. Στο internet το Χ θα το βρείτε γύρω στο 1,60. Για να δούμε......

Παρόμοια με τις πάνω, καμία από τις Τζένοα και Κάλιαρι δεν έχει να κυνηγήσει κάτι στο μεταξύ τους παιχνίδι και θα φτάσουν χεράκι-χεράκι στους 40 βαθμούς. Εκτός κουπονιού ΟΠΑΠ και αυτό το παιχνίδι (όπως και από πολλές εταιρίες στο internet) , ωστόσο αν το βρείτε το παιχνίδι, το Χ θα το βρείτε γύρω στο 2,5, οπότε θα δώσουμε και ένα μικρό προβάδισμα στον άσσο.

Και επειδή όπου παρασκήνιο, η Ελλάδα πρώτη.... πού είναι το Εργοτέλης-Ηρακλής;; Οεο;; Εννοείται ότι λείπει ΚΑΙ αυτό από τον ΟΠΑΠ.... Μπορούμε να βρούμε την ισοπαλία γύρω στο 1,70 και μάλλον θα είναι η επιλογή μας (ίσως και με κάλυψη στον άσσο...) για τη Superleague για σήμερα. Κατά τ' άλλα, Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός θα φτάσουν εύκολα ή δύσκολα στη νίκη, ο ΠΑΟΚ λογικά θα κερδίσει (μην περιμένετε και πολλά γκολ χωρίς Βιερίνια...). Τα υπόλοιπα δεν τα πειράζουμε αν και το Χ στην Κέρκυρα δε θα ενοχλούσε κανένα. Ολυμπιακό Βόλου-Ξάνθη και Αστέρα-Άρης δεν τα αγγίζουμε.... Τζιζ......

Τέλος, θα παίξουμε από Γαλλία τον άσσο της Σεντ Ετιέν κόντρα στη Βαλενσιέν, η οποία μακρυά από την έδρα της εμφανίζεται εξαιρετικά αδύναμη και η Σεντ Ετιέν θέλει να ξεκαθαρίσει με την υπόθεση παραμονή και, γιατί όχι, να κυνηγήσει την έξοδο στο Europa League. Και αν και δεν προτιμάμε να παίζουμε με τα γκολ, "βλέπουμε" ένα overακι ανάμεσα σε Λανς και Μαρσέιγ.

Ιταλία και Ελλάδα θέλουν λίγο ψάξιμο στο internet για να τα βρεις αλλά πιστεύω να μας πληρώσουν. Καλή αναζήτηση λοιπόν και..... καλά τσιπουράκια!!!

ΤΑΜΕΙΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ...ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ???

Το απολυτο ειχαμε εχθες σαββατο 3στα3 σημεια περασανε με καλες αποδοσεις, και παρολο οτι δωσαμε ενα συστημα 3-4-5 για σημερα παμε με μια ακομη συμπληρωματικη 3αδα λυων 2, μπροντμι 1, σπορτινγκ λισαβονας 2. καλη επυτιχια, και κυριως καλη...χημεια