Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα OVER GKOL. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα OVER GKOL. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

2ΟΒΕΡ+2ΓΚΟΛ-ΓΚΛΟΛ(ασπρομαυρος)


Καλησπέρα και συγχαρητήρια στο ολυμπιακό!!!σημερα μονο οβερ και γκολ θα παιξουμε,ετσι για τσου λου ΛΥΟΝ-ΑΠΟΕΛ ΟΒΕΡ    ΛΕΒΕΡΚΟΥΖΕΝ-ΜΠΑΡΤΣΑ ΟΒΕΡ   139)ΤΣΕΛΤΕΝΑΜ-ΤΟΡΚΙ ΓΚΟΛ-ΓΚΟΛ  106)ΓΟΥΟΤΦΟΡΝΤ-ΛΕΣΤΕΡ ΓΚΟΛ-ΓΚΟΛ