Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Στην πολυσυζητημένη αποβολή του στο τελευταίο ματς με τον Πλατανιά και την μούντζα στο βοηθό αναφέρθηκε ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης


Στην πολυσυζητημένη αποβολή του στο τελευταίο ματς με τον Πλατανιά και την μούντζα στο βοηθό αναφέρθηκε ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης μετά το τέλος της σημερινής προπόνησης του ΠΑΟΚ. Ο επιθετικός του δικεφάλου τόνισε ότι ουδέποτε μούτζωσε τον βοηθό απλά έκανε μια απαξιωτική κίνηση και ότι ποτέ στην καριέρα του δεν έχει δώσει δικαιώματα.

Μεταξύ άλλων τόνισε για την αποβολή του:

“Ήταν μία κίνηση αγανάκτησης. Σε μία διεκδίκηση της μπάλας ο αντίπαλος βρήκε και εμένα. Έκανα μία κουβέντα με τον βοηθό τον ρώτησα αν πήρε την μπάλα και μου λέει ναι. Στη συνέχεια έκανα αυτή την κίνηση αγανάκτησης σαν να ήθελα να τον πω άσε μας μωρέ και όχι αυτό που αντιλήφθηκε και γι' αυτόν τον λόγο αποβλήθηκα. Μου είπε ότι από την παρουσία μου στα γήπεδα έδειξα ότι αντιμετωπίζω με σεβασμό αντιπάλους και διαιτητές, θεωρώ ότι ήταν η κακιά στιγμή και δυστυχώς βρέθηκα σε αυτή την θέση. Η άποψή μου είναι ότι σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει αυτοί που βγάζουν τις αποφάσεις να δίνουν βάση και σε όσα λένε οι πρωταγωνιστές και τώρα πρωταγωνιστής είμαι εγώ. Τόσα χρόνια που είμαι στα γήπεδα έχω αποδείξει ότι φοράω παντελόνια και ότι δεν έκανα αυτό που γράφτηκε στο φύλλο αγώνα. Άλλοι που έκαναν ανάλογες ενέργειες δεν τιμωρήθηκαν. Δεν μούντζωσα τον βοηθό.”

Ο Σαλπιγγίδης όμως αναφέρθηκε και στο μεγάλο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό την προσεχή Κυριακή λέγοντας:

Ολα τα παιχνίδια είναι σημαντικά για την ομάδα πόσο μάλλον με μία ομάδα που θέλει θετικό αποτέλεσμα για να μπει στα πλέι οφ. Νομίζω ότι είμαστε καλύτερη ομάδα αν παίξουμε όπως ξέρουμε έχουμε ένα αβαντάζ αλλά όλα αυτά στα λόγια, πρέπει να το δείξουμε και στην πράξη.

Τέλος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στον Ιβάν Σαββίδη και τις αλλαγές που έφερε η έλευση του στην ομάδα:

Γίνονται πολλά βήματα μπροστά, αλλάζουν οι συνθήκες γενικά στην ομάδα και στον τρόπο λειτουργίας. Είναι σημαντικό να είσαι σε έναν χώρο με εργασιακή σταθερότητα, δείχνει ότι η ομάδα είναι σε τροχιά ανάπτυξης.
ΠΗΓΗ-SPORTYGOSSIP

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου