Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΟ-ΣΤΗ ΣΑΧΑΡΑ ΟΜΠΑΜΑ ΠΟΥΤΙΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Τρεις πρωθυπουργοί στην έρημο

Είναι στην Σαχάρα ο Ομπάμα, ο Πούτιν και ο Παπανδρέου. Εκεί που περπατάνε βλέπουν μια όαση στην οποία υπάρχει μόνο ένα μπουρδέλο (!)

Πάει πρώτα ο Ομπάμα και βγαίνει η τσατσά…

- Γεια σας, είμαι ο Ομπάμα από το U.S.A και θέλω να κάνω ένα τηλεφώνημα στην χώρα μου.
- Μα ασφαλώς κε Ομπάμα, δεν χρειάζεται να συστηθείτε, είστε πολύ γνωστός εδώ, το τηλεφώνημα στοιχίζει 10.000 δολλάρια.
- Μα καλά, 10.000 δολλάρια για ένα τηλεφώνημα…!!!
- Μία είναι η όαση, ένα το τηλέφωνο, εάν δεν θέλετε….. Τι να κάνει, αναγκάζεται να δώσει τα χρήματα για να κάνει το τηλεφώνημά του.

Πάει μετά ο Πούτιν…

- Γεια σας, είμαι ο Πούτιν από την Ρωσία και θέλω να κάνω ένα τηλεφώνημα στην χώρα μου.
- Μα ασφαλώς κε Πούτιν, δεν χρειάζεται να συστηθείτε, είστε πολύ γνωστός εδώ, το τηλεφώνημα στοιχίζει 5.000 δολλάρια.

Το ακούει ο Ομπάμα και λέει με παράπονο.

- Μα καλά εμένα μου είπατε 10.000 δολλάρια…..!!!
- Εντάξει, Ρωσία πρώην Σοβιετική Ένωση….., οικονομική κρίση….., τι να κάνουμε…. Τέλος πάντων κάνει και το τηλεφώνημα ο Πούτιν.

Πάει τελευταίος και ο Παπανδρέου.

- Γεια σας, είμαι ο ΓΑΠ =Παπανδρέου
και θέλω να κάνω ένα τηλεφώνημα ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ μου.
- Μα κε Παπανδρέου δεν χρειάζεται να συστηθείτε, δεν φανταζόμασταν ποτέ ότι θα καταφέρουμε να σας γνωρίσουμε. Βεβαίως και να κάνετε το τηλεφώνημα που θέλετε μόνο που θα στοιχίσει 1 EURO.

Το ακούει ο Ομπάμα με τον Πούτιν και τρελλαίνονται…..!!!

- Μα καλά, εμείς για να τηλεφωνήσουμε έπρεπε να πληρώσουμε 10.000 και 5.000 δολλάρια και ο Παπανδρέου γιατί θα πληρώσει μόνο 1 EURO?????!!!!!

Κοιτάξτε να δείτε απαντάει η τσατσά:

ΑΠΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΣΕ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΙΚΗ ΧΡΕΩΣΗ………!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου