Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

ΣΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΟ 4-4-2

Τα πλάνα του Σάντος για τη Βοσνία

Ο Φερνάντο Σάντος θα διατηρήσει το 4-4-2, που εμπιστεύεται από την αρχή της προκριματικής φάσης του Μουντιάλ της Βραζιλίας.

Η αλήθεια είναι ότι ο Πορτογάλος από την στιγμή που ξεκίνησε η προετοιμασία για το παιχνίδι κόντρα στους Βόσνιους σκεφτόταν να επαναφέρει το 4-3-3.
Στις κατ’ ιδίαν επαφές με τους παίκτες της «γαλανόλευκης» επεσήμανε ότι πρέπει να είναι συγκεντρωμένοι από το πρώτο λεπτό και να μην επιτρέψουν στην Βοσνία να κάνει το παιχνίδι της. Παράλληλα τους τόνισε ότι με καλή κυκλοφορία της μπάλας και υπομονή στο παιχνίδι θα δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις ούτως ώστε να γίνει απειλητική η Εθνική στα κενά που θα προκύψουν στην αντίπαλη άμυνα.
Η ιδιομορφία που θα παρουσιάσει το σύστημα έγκειται στις θέσεις που θα έχουν οι ποδοσφαιριστές της μεσαίας γραμμής. Να πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Την εστία του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος θα υπερασπιστεί ο Ορέστης Καρνέζης, οι δύο στόπερ θα είναι ο Σωκράτης Παπασταθόπουλος με τον Αβραάμ Παπαδόπουλο, που επιστρέφει για πρώτη στο σχήμα μετά τον τραυματισμό του στο Euro 2012.
Στο δεξί άκρο της άμυνας θα βρίσκεται ο Βασίλης Τοροσίδης και στην αριστερή πτέρυγα ο Γιώργος Τζαβέλλας. Ο αμυντικός της Ρόμα έχει πάρει οδηγίες να ανεβαίνει συχνά την πλευρά του, προκειμένου να βοηθάει στο δημιουργικό κομμάτι, ενώ παράλληλα ο παίκτης της Μονακό θα κρατάει τη θέση του, για να δίνει βοήθειες στους δύο κεντρικούς αμυντικούς.

Καθαρό αμυντικό χαφ θα είναι ο Αλέξανδρος Τζιόλης και ο Γιώργος Καραγκούνης θα βρίσκεται λίγα μέτρα πιο μπροστά του στον άξονα. Ο αρχηγός της Εθνικής θα αναλάβει να πιέζει τον μεσοαμυντικό παίκτη που θα παίρνει πρώτος τη μπάλα για να κάνει το παιχνίδι για την Βοσνία από πίσω. Αριστερά στη μεσαία γραμμή θα αγωνιστεί ο Χοσέ Χολέμπας, που θα έχει εντολές να πλαγιοκοπεί. Στα δεξιά, όχι όμως πάνω στη γραμμή, αλλά περισσότερο σαν εσωτερικός χαφ θα παίξει ο Κώστας Κατσουράνης.

Το επιθετικό δίδυμο θα απαρτίζεται από τους Δημήτρη Σαλπιγγίδη και Γιώργο Σαμαρά. Μάλιστα ο φορ της Σέλτικ, που δείχνει σε πολύ καλή κατάσταση, υπολογίζεται περισσότερο από κάθε άλλο Έλληνα παίκτη, από τον Βόσνιο προπονητή Σάφετ Σούσιτς, αλλά και γενικότερα από τους ποδοσφαιριστές της ομάδας.

Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Καταδίκασε ο Γκαρσία την επίθεση οπαδών στον Δώνη

Στεναχωρημένος ήταν ο Πάμπλο Γκαρσία για τις αντιδράσεις των οπαδών του ΠΑΟΚ προς το πρόσωπο του Γιώργου Δώνη. Τα υβριστικά συνθήματα, αλλά και το επεισόδιο που ακολούθησε μετά το τέλος του αγώνα με τον Παναθηναϊκό προβλημάτισαν τον Ουρουγουανό ποδοσφαιριστή. Σύμφωνα με όσα προκύπτουν από το περιβάλλον του είναι ανεπίτρεπτο να βρίζουν την μητέρα του προπονητή της ομάδας και οποιουδήποτε, γιατί η μητέρα είναι κάτι το ιερό. «Ο κόσμος δεν πρέπει να αντιδρά με βία», ήταν το σχόλιο του Γκαρσία όταν πληροφορήθηκε το επεισόδιο που είχε ο Δώνης μετά το τέλος του αγώνα με τον Παναθηναϊκό. Όπως έλεγε στο περιβάλλον του «κάθε μορφή βίας πρέπει να καταδικάζεται». Ο Ουρουγουανός στη συνέντευξη Τύπου που θα παραθέσει αναμένεται να τοποθετηθεί στο συγκεκριμένο θέμα, όπως φυσικά και στους λόγους που θέλει να αποχωρήσει από την Τούμπα.

Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

δυαδα και χαλ

ΜΕ  Ελλάδα και τον αγώνα στο 253 όπου η ΑΕΚ καίγεται για βαθμούς υποδεχόμενη την Βέροια. Χωρίς πολλά λόγια ξέρουμε την κατάσταση πως έχει και η Βέροια θα είναι και κουρασμένη από τον αγώνα του κυπέλλου,οπότε η ΑΕΚ θα έχει την ευκαιρία έστω και με μισό μηδέν να πάρει το ματς στην έδρα της με την υποστήριξη του κόσμου για να γλιτώσει από την ζώνη του υποβιβασμού και να σώσει την χρονιά μετά από 3 σερί ήττες...
Παίζουμε ΑΕΚ-Βέροια 1


Στο 150 η Έβερτον υποδέχεται την Μάντσεστερ Σίτι σε ένα δυνατό ματς με ιδιαιτερότητες καθώς στατιστικά και με βάση την παράδοση οι φιλοξενούμενοι δυσκολεύονται στην έδρα της Έβερτον η οποία θα προσπαθήσει να ξεπεράσει το σοκ του αποκλεισμού από την Γουίγκαν και το βαρύ 3-0 στην έδρα της...
Οι φιλοξενούμενοι δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα,ενώ ήδη νιώθουν την καυτή ανάσα της Τότεναμ που ακολουθεί και δεν θέλουν με τίποτα να χάσουν βαθμούς... Είναι ποιοτικά ανώτερη ομάδα και εύκολα ή δύσκολα θα πάρει το διπλό...


Στο 183 ΧΑΛ-ΝΟΤΙΓΧΑΜ  Με διαφορα η εδρα της χαλ ειναι η καλυτερη και με 4 νικες στα τελευταια 5 εντος θα παμε με την φορμα κ την εδρα κ με 2,00 αποδ

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

ΔΥΝΑΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ


 
 
ΝΚ ΖΑGREB-LOKOMTIVA ZAGREB,
 
 
Παραρτήματα ομάδες και οι δύο της Ντιναμό, αφου η τελεύταια κανόνισε να αναλάβει στη πρώτη προπονητής ο Μπλάζεβιτς!!!Επίσης η Λοκομοτιβα δε θέλει την ευρώπη καθώς υπάρχει καθεστώς συνιδιοκτησίας με τη Ντιναμό
 
ΝΚ ΖΑΓΚΡΕΜΠ ΑΣΟΣ ΣΤΟ 2,25 

ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΑΡΤΣΑ




Η μπαρτσα μας πλήρωσε σήμερα  και πάμε vα δούμε λίγο τα σημεριvά παιxvίδια.To ματς της ημέρας διεξάγεται στο ροσαλέδα όπου η Μάλαγα θα επιδειώξει vα πάρει τη πρόκριση!!Σφιχτό ματς με το under και χ ημίχροvο vα έχουν το προβάδισμα.

Στους περισσότερα ζευγάρια του Γιουρόπα Λιγκ υπάρχουν ανοιχτοί λογαριασμοί όπως και στο Ζενίτ – Βασιλεία όπου θα προτιμήσω το over από τον άσσο και τον Χουλκ για any time σκόρερ. 



Θα επαvέλθω κατα τη διάρκεια της ημέρας με προτασεις

 Καλος ασος ειναι ο Ηρακλης βλεπω να παιρνει τον εργοτελη!!Μονο σαν ποσοστο θα ασχοληθω με το παιχνιδι!!για τους ριψολυνδινους ειναι καλο!!!


ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΣΟΥ ΛΟΥ ΔΕ ΡΙΣΚΑΡΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΞΤΕ 20 ΑΚΙ

ΜΑΛΑΓΑ UNDER 2.5
MPAGERN ΑΣΟ

ΚΑΙ ΠΑΙΞΤΕ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 24 ΝΑ ΜΠΕΙ ΓΚΟΛ ΣΤΟ ΜΠΑΓΕΡΝ ΑΡΣΕΝΑΛ 1,83 ΣΤΗ BET365