Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

τορινο-στοουκ-σαλκε κ.α by aspromayros

Καλησπερα εχτες εκατσε στραβη και μας χαλασε ενα ωραιο σερι που πηγαιναμε να κανουμε,σημερα θα παμε με 238)ΜΟΝΤΕΝΑ-ΤΟΡΙΝΟ 2 ΜΕ 1,95   248)ΓΟΥΛΒΣ-ΣΤΟΟΥΚ 2 ΜΕ 2,45   332)ΣΑΛΚΕ-ΒΕΡΝΤΕΡ 1 ΜΕ 1,80  ΓΙΑ ΜΠΟΝΟΥΣ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΤΗΝ  ΜΠΟΜΠΑ ΤΗΣ ΧΕΡΑΚΛΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΤΕΣΕ ΜΕ Χ ΣΤΟ 3,30    ΓΙΑ ΣΤΑΝΤΑΡΑΚΙΑ ΤΗΝ ΜΙΛΑΝ-ΤΗΝ ΡΕΑΛ-ΠΟΡΤΟ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ-ΞΑΝΘΗ

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

ΤΡΙΑΔΟΥΛΑ Κ ΕΝΑ Χ BY ASPROMAYROS

Καλησπερα στους φιλους τωρα τελευταια μας βγαινουν τα ματς και παμε καλα,μετα τα χτεσινα καλα αποτελεσματα παμε και σημερα συντηριτικα με 226)ΕΛΤΣΕ-ΑΛΚΟΡΚΟΝ 1 ΜΕ 1,75    223)ΜΠΑΡΝΕΤ-ΤΣΕΛΤΕΝΑΜ 2 ΜΕ 2,10  209)ΣΕΝΤΑΝ-ΑΡΛ 1 ΜΕ 1,40  ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΠΟΝΟΥΣ ΤΟ Χ ΝΑΝΤ-ΝΑΒΑΛ

UNTINEZE-PAOK ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΗΣ ΟΥΝΤΙΝΕΖΕ


Πώς προκρίθηκε
Η ευρωπαϊκή περιπέτεια των Ιταλών άρχισε με τα πλέι οφ του Champions League, όπου κοίταξαν στα μάτια την Άρσεναλ, νίκησαν μέσα στο Λονδίνο, αλλά υποτάχθηκαν 2-1 στο "Φρίουλι" και πήραν την άγουσα για το Europa League. Εκεί παρουσιάστηκαν ασταθείς, κυρίως λόγω της αδυναμίας τους να υποστηρίξουν το ίδιο καλά μία εξαιρετική πορεία στη Serie A με τις ευρωπαϊκές υποχρεώσεις και το κύπελλο Ιταλίας. Οι 2 νίκες με Ρεν και Ατλέτικο Μαδρίτης εντός έδρας και η ισοπαλία στη Σκοτία με τη Σέλτικ στον 1ο γύρο έκαναν τη δουλειά και ούτε η συντριβή 4-0 από τους "ροχιμπλάνκος" ή η εντός έδρας ισοπαλία 1-1 με την ομάδα της Βρετάνης προκάλεσαν αναστάτωση στους Ιταλούς. Στο τελευταίο ματς του (ομολογουμένως δύσκολου ομίλου) χρειάζονταν μία ισοπαλία με τη Σέλτικ, την απέσπασαν και συνέχισαν ως 2οι του ομίλου.
Πώς παίζει
Έχει περάσει πολύς δρόμος από τον 2ο γύρο του Κυπέλλου UEFA του 2000-2001, όταν ο ΠΑΟΚ είχε χάσει 1-0 στο "Φρίουλι" και είχε νικήσει 3-0 στην παράταση στην Τούμπα τους Ιταλούς, έστω κι αν (όπως και τώρα, έτσι και τότε) οι "μπιανκονέρι" ήταν ξανά στην κορυφή της Serie A. Η φετινή (και περσινή) Ουντινέζε έχει αλλάξει σύστημα και μπορεί με έναν σχηματισμό του 3-5-2 να αντιστέκεται στα μεγαθήρια Μίλαν, Ίντερ και Γιουβέντους, ούσα μία από τις ευχάριστες εκπλήξεις του κάλτσιο μαζί με τη Νάπολι. Η απώλεια του Αλέξις Σάντσες και του Γιοάν Ινλέρ έχει αλλάξει κάπως τα πλάνα του Φραντσέσκο Γκουιντολίν, ο οποίος έχει μετατρέψει το σύστημα σε 3-5-1-1 και το οποίο αποδίδει περίφημα. Η στατιστική δεν ψεύδεται. Εντός έδρας 7 νίκες σε 7 ματς και μόλις 2 γκολ παθητικό και γενικά παθητικό μόλις 7 τερμάτων σε 14 αγώνες, με συγκομιδή 30 βαθμών, όσους έχει και η Γιουβέντους. Φυσικά, όλο το σύστημα Ουντινέζε περιστρέφεται γύρω από τον αστερισμό του Αντόνιο ντι Νατάλε, του περσινού πρώτου σκόρερ της κατηγορίας, του 34χρονου αειθαλή "Τοτό". Από εκεί και πέρα, το απαράβατο 3-5-1-1 σχηματίζουν οι Σαμίρ Χαντάνοβιτς στο τέρμα (από τους κορυφαίους τα τελευταία 2 χρόνια στη Serie A), Ντανίλο, Μεχντί Μπενατιά και Μαουρίτζιο Ντομίτσι στην άμυνα, Ντούσαν Μπάστα δεξιά και Πάμπλο Αρμέρο αριστερά, Κουαντουό Ασαμόα, Τζιαμπιέρο Πίντζι και Μαουρίσιο Ίσλα στο κέντρο, ο "νέος Χάτζι" Γκάμπριελ Τόρζε σε δημιουργικό ρόλο και ο ντι Νατάλε σε εκτελεστικό.
Προπονητής
Έχοντας δημιουργήσει μία ανταγωνιστική παλέρμο στα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας και μετά από μία αποτυχημένη διετία στην Πάρμα, ο Γκουιντολίν κλήθηκε να αναλάβει τις τύχες της Ουντινέζε, σε ένα νέο πρότζεκτ. Το "Φρίουλι" είχε γνωρίσει πιένες πριν μερικά χρόνια (με αποκορύφωμα τη συμμετοχή στους ομίλους του Champions League) και αποζητούσε ανάλογες επιτυχίες, ωστόσο οι 5 ήττες στα πρώτα 5 παιχνίδια της σεζόν 2010-2011 έφεραν τριγμούς στο φιλόπνοο σχέδιο του Ιταλού τεχνικού. Το εκπληκτικό ντεμαράζ στα μέσα της σεζόν, όμως, οδήγησαν την Ουντινέζε σε μία μάχη τίτλου για ένα χρονικό διάστημα και το "θαύμα" της στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων. Σε μία εποχή που οι ιταλικές ομάδες αποκλείονταν η μία μετά την άλλη παίζοντας, μάλιστα, άσχημο ποδόσφαιρο, ο Τύπος της χώρας αναρωτιόταν γιατί αυτή η Ουντινέζε και το ποδόσφαιρο του Γκουιντολίν να μην είναι η "βιτρίνα" της χώρας στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Τίτλο δεν κατάφερε να πάρει τελικά, αλλά τερμάτισε 4η, αφήνοντας εκτός Champions League τη Λάτσιο. Παρότι έχασε τον Σάντσες, τον Ινλέρ και τον Κρίστιαν Σαπάτα, ο Γκουιντολίν επέμεινε στο σύστημά του και οι "καρποί" που απολαμβάνει μετά το 1/3 της Serie A είναι η πρώτη θέση της βαθμολογίας και η αναγνώριση του έργου του.
Τι να προσέξετε
Με δεδομένο ότι η άμυνα των "μπιανκονέρι" είναι ουσιαστικά αδιαπέραστη, ο ΠΑΟΚ θα πρέπει να κοιτάξει να αποκλείσει την τροφοδοσία του ντι Νατάλε. Εάν ο Ιταλός επιθετικός βρεθεί σε θέση βολής μία φορά στον αγώνα, θα σημειώσει ένα γκολ. Εάν ο Τόρζε, όμως, δεν καταφέρει να του βγάλει την μπαλιά, τότε δύσκολα μόνος του ο ντι Νατάλε θα κάνει άνω-κάτω την άμυνα του "δικεφάλου". Πρώτα ο 22χρονος Ρουμάνος επιθετικός και ακολούθως ο Ίσλα από δεξιά και ο Ασαμόα από το κέντρο με τις προωθήσεις τους είναι οι συνδετικοί κρίκοι του κέντρου με τον ντι Νατάλε και εάν αποκοπεί αυτή η σύνδεση, η Ουντινέζε αντιμετωπίζει τεράστια προβλήματα, μιας και δεν διαθέτει plan b.
ΑΠΟ ΤΟ contra.gr

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Η ΓΙΟΡΤΗ ΜΕ Χ ΤΑ ΔΥΟ ΣΤΑΝΤΑΡ by aspromayros

Καλησπέρα εχτές τελικά μας βγήκε η Τριάδα αλλα χάσαμε τα μπόνους,η σημερινή μέρα ειναι εορταστική για τον παοκ και γιαυτό θα πάμε με το συντηρητικό χ κόντρα στη ρουμπην ελα στο καζανι της τουμπας να φας.Τα αλλα δυο στανταρακια ειναι η νικη του ΑΝΝΟΒΕΡΟ κ ΤΗΣ ΤΟΤΕΝΑΜ.Για οσους θέλουν να ρισκάρουν λιγο παραπάνω τοτε ο άσσος της ΚΛΑΜΠ ΜΠΡΙΖ που πιστεύω θα τα καταφέρει κόντρα στον κακο της εαυτο και την ΜΠΡΑΓΚΑ με απόδοση 2,20.Επίσης η νικη της ΟΥΝΤΙΝΕΖΕ κοντρα στην ΣΕΛΤΙΚ,που παρολες της αλλαγές ενδεκάδας πιστεύω θα το καθαρίσει το ματς

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

τριαδα καρφι και τα δυο χ by aspromauros

Καλησπέρα τελικά η βιγερεαλ ειναι για την β Ισπανίας αφού παλι δεν κατάφερε να πάρει τους τρις βαθμούς και μας χάλασε το απόλυτο,μέχρι κ το Κολονία-Μάιντς πιάσαμε αλλα οπως είπαμε ετσι ειναι το στοίχημα.Σήμερα του γιουροπα και θα παμε πιο συντηρητικά 127)ΛΑΤΣΙΟ-ΣΠ ΛΙΣΑΒΟΝΑΣ  1 ΜΕ 1,40 (με εκτος 4 βασικούς η σπορτινγκ,ελπίζουμε να μην σταθεί εμπόδιο η κακη μερα της λατσιο)  130)ΠΑΡΙ-ΑΘΛΕΤ ΜΠΙΛΜΠΑΟ 1 ΜΕ 1,50   133)ΒΙΣΛΑ-ΤΒΕΝΤΕ 1 ΜΕ 2,10 και την τβεντε να αφήνει πισω τουλάχιστον εξι παίχτες.ΓΙΑ ΜΠΟΝΟΥΣ ΤΑ ΔΥΟ Χ ΤΗΣ ΜΠΕΣΙΚΤΑΣ-ΣΤΟΟΥΚ(που παρολες της αλλαγές της ενδεκάδας πιστεύω θα παρει το χ μεσα στους κουρασμένους τουρκους)ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ Χ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΚΑΜΠΙ ΧΑΙΦΑ-ΣΑΛΚΕ(χωρις ραουλ-χουντελαρ οι Γερμανοί και με πολλές αλλαγές