Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Η ΝΟΤΣΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑ GOAL-GOAL!!!

Καλό ΣΚ σε όλη τη παρέα!!!
Πάμε γρήγορα να δούμε τί κρατάμε σήμερα...

ΝΟΤΣΕΡΙΝΑ-ΓΚΡΟΣΕΤΟ: Πολύ πιθανός ο άσσος για την ανώτερη Νοτσερίνα. Από το 2,20 τον βρήκα πλέον στο 1,94...
ΑΡΣΕΝΑΛ-ΓΟΥΕΣΤ ΜΠΡΟΜ: Με την Άρσεναλ και μόνο θα πάω στο goal-goal...
ΛΕΒΑΝΤΕ-ΒΑΛΕΝΘΙΑ: Επιθέσεις φωτιά κι εδώ. Πιθανο goal-goal...
ΛΙΛ-ΕΒΙΑΝ: Πολλά goal-goal εμφανίζονται στα παιχνίδια των λιλουά. Η Εβιάν νιώθει από γκολ. Τί άλλο; Goal-goal...

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:

ΝΟΤΣΕΡΙΝΑ-ΓΚΡΟΣΕΤΟ 1 (1,94)
ΑΡΣΕΝΑΛ-ΓΟΥΕΣΤ ΜΠΡΟΜ goal-goal (1,85)
ΛΕΒΑΝΤΕ-ΒΑΛΕΝΘΙΑ goal-goal (1,88)
ΛΙΛ-ΕΒΙΑΝ goal-goal (2,22)

Να έχετε ένα ευχάριστο υπόλοιπο Σαββάτου!!!

* Ο TLS έχει καθαρό κέρδος 131,20 μονάδες με ποντάρισμα 279 μονάδες από το ξεκίνημα του Blog. Ποσοστό κέρδους 47,03% , όπερ σημαίνει ότι με €10 ποντάρισμα ανά ματς το συνολικό ποντάρισμα θα ήταν €2790 και το καθαρό κέρδος €1312 , με €100 το συνολικό ποντάρισμα €27900 και το καθαρό κέρδος €13120 κ.ο.κ.
Ο υπολογισμός γίνεται με βάση το σταθερό ποντάρισμα (1 μονάδα) στις επιλογές σε μονά αποδεκτά σε αποδόσεις της betfair.com τη στιγμή δημοσίευσης των επιλογών.

ΑΠ' ΟΛΑ ΕΧΕΙ Ο ΜΠΑΧΤΣΕΣ!


Καλησπέρα. Πωπω! Δεν ξέρω τι να πρωτοπαίξω αυτό το ΣΚ. Πιστεύω ότι υπάρχουν καλά δωράκια στο κουπόνι.

Σήμερα:

315. ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - ΟΦΗ. ΔΙΠΛΟ (3.10). Εσωτερικά προβλήματα έχει ο Νιόνιος, δεν μασάει ο Αλενατόρε Νικόλο.

333. ΑΡΗΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. ΔΙΠΛΟ (1.80). Δεν βλέπω τρόπο να παίρνει ο Άρης βαθμό σε αυτό το ματς.

Αύριο για την χώνεψη:

371. ΤΖΕΝΟΑ - ΙΝΤΕΡ. ΔΙΠΛΟ (2.50). Αν δεν κερδίσει η Ίντερ απλά πέφτει.

379. ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ - ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ. Χ (3.00). Τους βολεύει και τους δύο.

388. ΟΥΝΤΙΝΕΖΕ - ΣΙΕΝΑ. ΑΣΣΟΣ (1.50). Προέρχονται από εντός νίκες αμφότερες αλλά πάω με την έδρα και με την ομάδα που φέτος με πληρώνει.

Αύριο για τον καφέ - μπύρα - ποτό:

405. ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΠΑΟΚ. ΔΙΠΛΟ (1.85). Καλή απόδοση για την καλύτερη ομάδα.

406. ΞΑΝΘΗ - ΚΕΡΚΥΡΑ. ΑΣΣΟΣ (1.70). Την Ξάνθη δεν την πιάνω ποτέ αλλά νομίζω θα κερδίσει λόγω της ανυπαρξίας της Κέρκυρας.

428. ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ - ΑΕΚ. ΑΣΣΟΣ (1.70). Δεν υπάρχει ΑΕΚ.

439. ΝΑΠΟΛΙ - ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ. ΔΙΠΛΟ (2.60). Ξεκούραστη η Κυρία, είμαι σίγουρος ότι δεν χάνει. Πιστεύω στο διπλό λόγω φόρμας.

Καλό Τηλε-μπανιστήρι και νίκες στις ομάδες σας.

ΒΕΤ FOR TODAY by aspromayros

Καλημερα στους φιλους,σημερα της τρελης μεγαλη η χαρη της,και η Ελλαδα στα χερια της κραταει οπλο,και σκευτεται να την πατισω την σκανδαλη με τους μαλακες που εμπλεξα?230)ΒΑΡΕΖΕ-ΜΟΝΤΕΝΑ  1  ΜΕ 1,55    343)ΜΑΡΙΤΙΜΟ-ΑΚΑΔΕΜΙΚΑ 1 ΜΕ 1,75    352)ΝΟΒΑΡΑ-ΡΟΜΑ 2 ΜΕ 1,85  (333 ΑΡΗΣ-ΟΣΦΠ 2 ΜΕ 1,80) (237 ΣΑΣΟΥΟΛΟ-ΤΟΡΙΝΟ 2 ΜΕ 2,50) ΠΑΙΞΤΕ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΑΙ ΤΡΙΑΔΑ-ΤΕΤΡΑΔΑ-Η-ΣΥΣΤΗΜΑ

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

2 τριαδες αναλυτικα BY ASPROMAYROS

Καλησπέρα στους φίλους σήμερα επικρατεί ενας αναβρασμός σχετικα με την τοτεναμ και το ψηλό ποσοστό του οπαπ.ΟΙ πετηνοι πανε στους Ρωσους χωρις τον ΡΕΝΤΝΑΠ,στο νησί οι ρωσοι σταθηκαν καλα χάνοντας με 1-0.Τιποτα μεχρι στιγμής δεν δείχνει οτι η Τοτεναμ θα βάλει τον πάγκο ολο μεσα,προσωπική μου άποψη,ειναι οτι ειναι η δευτερη πιο φορμαρισμένη ομαδα στο νησι και παρόλο το οτι δεν τα παει καλα εκτος,θα καταφέρει να κλείσει το θεμα πρόκριση στην ρωσια.Εχτες το βράδυ ο οπαπ το εδινε 4,30 και σημερα 3,90.Αν και δεν θελω να  ακούσω της κασανδρες και πιστευω στο καρφί,ίσως το καλύτερο αποτέλεσμα για τους Ρωσους να ειναι το Χ μεχρι εκει ομως!ΕΤΣΙ για να μη παρω κανενα στο λαιμο μου Χ 2.  Επόμενο ματσ 151)ΜΑΚΑΜΠΙ-ΣΤΟΟΥΚ  2  ΜΕ 2,15 Αν και δισκολα παιρνει εκτος αποτελέσματα,εδω πιστευω θα το παρει. 165)ΣΕΛΤΙΚ-ΡΕΝ  1 ΜΕ 2,30 Για την εδρα και μονο.         144) χ2  151)2  165) 1      ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΤΡΙΑΔΑ 162)ΜΠΕΡΜΙΓΧΑΜ-ΚΛΑΜΠ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ  1 ΜΕ 2,10 (αν και το χ τους κανει)  160)ΑΤΙΤΛΕΤΙΚΟ-ΟΥΝΤΙΝΕΖΕ (ψηλο το διπλο 5 και η ουντινε ειναι σε φορμα αν και θα ξεκουραστουν πολοι παιχτεςΟ Γκουιντολίν θα ξεκουράσει πάλι πολλούς βασικούς παίκτες τους, έτσι οι Αντονιο Ντι Ναταλέ, Μαουρσιο Ισλα, Γκιαμπιερο Πινζι και Τορζε δεν ταξίδεψαν στην Ισπανία και είναι εκτός αποστολής, ενώ αναμένεται και άλλοι παίκτες να κάτσουν στον πάγκο.
Πιθανές ενδεκάδες

Ατλέτικο Μαδρίτης (4-4-2): Κουρτοις - Σιλβιο, Ντομινγκεζ, Γκοντιν, Λουϊς Φελιπε - Ντιέγκο, Γκάμπι, Ασουνσαο, Τουραν - Φαλκαο, Αντριάν.

Ουντινέζε (3-5-1-1): Χαντανοβιτς - Εκστραντ, Ντανίλο, Νεουτον - Μπάστα, Μπαντού, Ντουμαϊ, Αντμπι, Αρμερο - Φαβρινλι - Φλόρο Φλόρες. ΚΑΤΕΝΑΤΣΙΟ ΒΛΕΠΩ ΑΡΑ Χ2  ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ 155)ΣΑΜΡΟΚ ΡΟΒΕΡΣ-ΠΑΟΚ Χ2 (γιατι εχει απο περσι που φοναζουμε για τα στημενα και τα αμυντικα προβληματα