Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΤΡΙΑΔΑ ΓΙΑ ΤΣΟΥ ΛΟΥ


103. ΛΙΛ - ΙΝΤΕΡ. ΑΣΣΟΣ (1.95). Τελευταίο χαρτί των Γάλλων. Ποιά Ίντερ;

105. ΝΑΠΟΛΙ - ΜΠΑΓΕΡΝ. ΔΙΠΛΟ (1.85). Θα πάω με την καλύτερη ομάδα.

137. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΝΤΟΡΤΜΟΥΝΤ. ΑΣΣΟΣ (3.50). Τις Γερμανικές στην Ευρώπη δεν τις βασίζομαι εκτός της Μπάγερν. Γενναιόδωρο το 3.50. Θα το τιμήσω.

Συνολική απόδοση 12.6. Καλό Τηλεμπανιστήρι!

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

ΚΕΡΔΙΖΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΚΟΥΠΟΝΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ

402 ΑΡΣΕΝΑΛ - ΣΑΝΤΕΡΛΑΝΤ 1
408 ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 1
411 ΚΙΕΒΟ - ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ 2
440 ΠΑΟΚ - ΟΦΗ 1

ΑΡΣΕΝΑΛ ΚΑΙ ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΣΤΟΝ ΑΣΣΟ ( 1 ) ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΜΕ (Χ)ΤΑ ΓΙΑΝΝΙΝΑ.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΧΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ .....

Κυριακάτικο ρεφάρισμα

Το απόλυτο..... ΜΗΔΕΝ κατάφερα χθες. Τόσο κακό ξεκίνημα ούτε ο Άρης φέτος.... Δε μασάμε όμως. Για να δούμε τι έχουμε για σήμερα....

ΑΖΑΞΙΟ-ΠΑΡΙ Σ.Ζ: Κόντρα στην παράδοση που θέλει την Παρί να μην κερδίζει στην Κορσική, θα πάμε με το διπλό και σαν δεύτερη επιλογή το over αφού η Αζαξιό μπάζει λίγο.

ΠΑΟΚ-ΟΦΗ: Κατά προσωπική μου άποψη ο ΠΑΟΚ παίζει πολύ καλή μπάλα αλλά από το κέντρο και μπροστά. Πίσω..... κλάφτα Χαράλαμπε. Ο ΟΦΗ πάντως δε νομίζω να μπορέσει να εμποδίσει τον ΠΑΟΚ να πάρει το τρίποντο και να βρεθεί στην πρώτη θέση, έστω και με αγώνες παραπάνω από Γαύρο και Βάζελο. Άσσος λοιπόν.

ΜΠΟΚΑ-ΜΠΕΛΓΡΑΝΟ: Γιορτή ετοιμάζει η Μπόκα σήμερα για τη φιλοξενούμενη αφού αυτή ήταν που έριξε τη Ρίβερ στη βου κατηγορία. Και η Μπελγράνο από μεριά της δε θα δείξει και το καλύτερό της πρόσωπό και θα κάνει την πρώτη της ήττα εκτός έδρας από το Φεβρουάριο.

ΚΑΛΙΑΡΙ-ΣΙΕΝΑ: Πολύ πιθανό το under στη Σαρδηνία αφού η Σιένα εκτός έδρας φέτος έχει μόνο under. Δεν έχουμε λόγο να μην το προτιμήσουμε αφού και η επίθεση της Κάλιαρι δεν είναι και η καλύτερη.

Μικρές αποδόσεις για σήμερα μπας και ρεφάρουμε τη χθεσινή γκίνια. Αυτά και εις άλλα με υγεία!!!

2 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ by aspromayros(me 6 eyro pame gia 300)

Φίλες και φίλοι σήμερα Κυριακή εχω ενα συστηματακι 3-4-5  ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ 2 με 6 ΕΟΥΡΟΣ παμε για 300  423)ΑΖΑΞΙΟ-ΠΑΡΙ 2 ΜΕ 1,50  422)ΝΙΟΥΚΑΣΤΛ-ΤΟΤΕΝΑΜ 2 ΜΕ 2,30   392)ΝΤΙΝΑΜΟ ΔΡ-ΑΑΧΕΝ  1 ΜΕ 1,90  413) ΤΖΕΝΟΑ-ΛΕΤΣΕ 1 ΜΕ 1,50  420)ΑΙΚ ΣΤΟΛΧ-ΧΑΚΕΝ 1 ΜΕ 1,95  ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑΚΙ ΜΕ 3-4-5 ΚΑΙ 6 ΕΟΥΡΟΣ 407)2 408)1   425)1   411)2  440)1