Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Ο ΕΠΙΜΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΠΟΥΛΕΝ (ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΤΡΕΛΟ)


Καλησπέρα. Σήμερα δεν έχω πρόταση αλλά θα σας διηγηθώ ένα όνειρο που είδα.

Ήμουν λέει μαζί με τον Πικάσο και τρώγαμε σουβλάκια. Τα σουβλάκια ήταν πάρα πολύ νόστιμα και μάλιστα ο Πάμπλο αποκαλούσε τον ψήστη Αστέρα. Μιλούσαμε για διάφορα με τον γνωστό ζωγράφο ανάμεσα στα άλλα και για την αγαπημένη του πατρίδα την Μάλαγα. Τελικά τον ρώτησα πως θα είναι ο επόμενος πίνακάς του και μου ανέλυσε το σκεπτικό του. Μου λέει:

- Θέλω να ζωγραφίσω έναν ποδοσφαιριστή με παράξενο μαλλί και σχίσιμο στο φρύδι που να κάνει σούζα με ένα μηχανάκι.

- Ο Μήτρογλου ψιθύρισα..

- Ναι μου λέει. Τον θαυμάζω πολύ. Επίσης, θέλω στο μηχανάκι να αναγράφεται και το νούμερο 6 γιατί είναι το νούμερο των δοξασμένων πολεμιστών. Το όλο σκηνικό θα διαδραματίζεται σε ένα ελληνικό νησί.

Κάπου εκεί το όνειρο τέλειωσε. Έσπασα το κεφάλι μου για να το εξηγήσω και τελικά κατέληξα στα εξής:

371. ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ – ΚΕΡΚΥΡΑ. ΑΣΣΟΣ (1.60)

372. ΔΟΞΑ ΔΡΑΜΑΣ – ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ. ΔΙΠΛΟ (1.90)

389. ΜΑΛΑΓΑ – ΜΑΓΙΟΡΚΑ. ΑΣΣΟΣ (1.65)

392. ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ – ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ. ΑΣΣΟΣ (2.10)

Καλό Τηλε-Μπανιστήρι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου