Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

ΧΑΛΑΡΗ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΤΡΙΑΔΑ ΓΙΑ ΖΕΣΤΑΜΑ by Viologos


Γεια χαρά. Είπα και γω να αρχίσω σιγά σιγά να παίζω κανένα δελτίο ώστε να αποκτήσουν στοιχηματικό ενδιαφέρον τα σαββατοκύριακά μου. Πέρσι ήμουν της λογικής να σχολιάζω τις αγωνιστικές του Ελληνικού πρωταθλήματος πριν και μετά τα ματς. Φέτος μέχρι να συμπληρωθεί το παζλ της παρωδίας δεν μπαίνω σε αυτή την διαδικασία. Από εκεί και πέρα για την Κυριακή έχω να προτείνω μία αρκετά προκλητική τριάδα.

401. ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΚΕΡΚΥΡΑ. ΑΣΣΟΣ (2.10). Τον Αστέρα δεν τον έχω δει. Το παιχνίδι βέβαια θα είναι τύπου γιορτής αφού η ομάδα έμεινε στην κατηγορία. Από την άλλη η γενική είσοδος ειναι 20 Ευρώ για να μπει κανείς στο συγκεκριμένο χωράφι..εε γήπεδο. Όποτε αναμένεται κοσμοπλημμύρα, εγώ, εσύ κι οι λάμπες. Την Κέρκυρα την είδα με τον ΠΑΟ. Τραγική. Χωρίς ανάπτυξη, χωρίς ταχύτητα, με κενά στην άμυνα. Νομίζω ο άσσος πληρώνει καλά..

404. ΛΕΤΣΕ - ΟΥΝΤΙΝΕΖΕ. ΔΙΠΛΟ (2.20). Είμαι φαν του Ντι Νατάλε και των ομάδων που φορούν ασπρόμαυρα. Την Λέτσε δεν την έχω δει αλλά η Ούντινε μου άρεσε στα ματς με την Άρσεναλ και εππλέον είναι κλασσική ομάδα για ζημιές εκτός έδρας. Καλοπληρωμένο διπλό.

425. ΑΡΗΣ - ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ. OVER (2.10). Ο Τσιώλης παίζει επιθετικά γενικά αλλά άκουσα ότι θέλει να αλλάξει το σύστημα σε 4-2-3-1. Πιστέυω πάντως ότι ο Άρης θα σκοράρει αλλά και θα δεχτεί γκολ. Ο δε Δώνης έχει καλούς παίκτες, καλή ομάδα αλλά και ποδοσφαιρική αφέλεια τόση ώστε να παίξει ανοιχτά στο Χαριλάου. Οπότε βλέπω να δέχεται και να σκοράρει τέρμα. Τέλος τέτοια απόδοση στο over είναι προκλητική. Το παίζω κι ας χάσω..

Συνολική απόδοση: 9.7

Αυτά για την Κυριακή. Καλό τηλε-μπανιστήρι!!

2 σχόλια: