Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

ΕΚΔΡΟΜΗ( ΓΙΟΚ),ΟΙ ΓΑΥΡΟΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΟΥ ΡΕΝΤΗ

Και τελικά ο γαύρος θα μείνει στον πάγκο του Ρέντη αφού οι παοκτσιδες πουλάνε τρέλα και χαλάνε εκδρομές των Αμερικάνων,συγνώμη των ολυμπιακών ήθελα να πω.Όνειρο των οπαδών του δαφνοσταφανομενου ήταν παει κ πέρασε να γεμίσουν το καυτατζογλιο την Κυριακή με την Δράμα.Ενω ο λαός του παοκ ετοιμαζόταν να εξορμήσει στην Ξάνθη η αστυνομική διεύθυνση της ακριτικής πόλης αρνήθηκε την πραγματοποίηση της εκδρομής,και ενώ ολα αυτά διαδραματίζονταν    εμφανίστηκαν οι ολυμπιακοί να θέλουν να αλώσουν την πολη της Θεσσαλονίκης με κάθοδο 4χιλιαδων οπαδών,τσιγκλοντας τους παοκτσιδες και κάνοντας τους να προβούν σε συλλαλητήριο στην καμάρα την Κυριακή,αναγκάζοντας την αστυνομία να υποχωρεί για την εκδρομή στη Ξάνθη προς ματαίωση της εκδήλωσης στην καμάρα,και βοηθώντας ετσι στην άνοδο των ολυμπιακών στην πόλη.Οι οπαδοί του παοκ ομως μυρίστηκαν την κατάσταση και αρνήθηκαν να πάνε Ξάνθη εμμένοντας στο συλλαλητήριο ματαιώνοντας ετσι την εκδρομή του γαύρου στο καυτατζογλιο.

Η ΠΡΩΤΗ ΤΡΙΑΔΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ by aspromayros

Καλησπερα και καλη χρονια να εχουμε χρονια πολλα σε ολους.Σημερα θα παμε με 145)ΛΕΜΑΝ-ΒΑΛΕΝΣΙΕΝ  1 ΜΕ 2,65    148)ΓΚΡΟΣΕΤΟ-ΛΙΒΟΡΝΟ 1 ΜΕ 2,25    144)ΒΕΡΟΝΑ-ΜΟΝΤΕΝΑ 1 ΜΕ 1,80   ΚΑΙ ΜΠΟΝΟΥΣ 142)ΣΑΣΟΥΟΛΟ-ΓΙΟΥΒΕ ΣΤΑΜΠΙΑ 2 ΜΕ 3,35

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ by aspromayros

Άντε την βγάλαμε καθαρή κ αυτη την χρονιά για να δούμε το 12 πως θα μας παει!!εκ μέρος τον συντακτών σας εύχομαι να έχετε όλοι  αγάπη και υγεία και ολα τα αλλα έρχονται απο μόνα τους,και οσα δεν έρθουν αυτα θα χάσουν χαχα.Μια τελευταία τριαδουλα της χρονιάς 227 ΣΟΥΟΝΣΙ-ΤΟΤΕΝΑΜ 2 ΜΕ 1,55   236 ΓΟΥΙΚΟΜ-ΣΤΙΒΕΝΕΙΤΣ 2 ΜΕ 2,20   233 ΜΠΕΡΛΙ-ΧΑΛ   Χ ΜΕ 3,20  ΜΠΟΝΟΥΣ ΤΟ Χ ΤΗΣ ΜΠΕΡΜΙΝΧΑΜ-ΜΠΛΑΚΜΠΟΥΛ ΜΕ 3,25

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

2 ΤΡΙΑΔΕΣ ΑΠΟ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ

Καλησπέρα τελικά η ΜΠΛΑΚΜΠΕΡΝ παει προς την β αφού δεν κατάφερε να κερδίσει την πεθαμένη μπολτον και μας έριξε κουβά εμας κ πόσους ακόμα.Στα μπόνους πήγαμε καλύτερα αλλα κ παλι η γουλβς δεν τα κατάφερε.Ετσι σήμερα και εν αναμονή της αυριανής εκπομπής του βιολόγου στο ράδιο του life bet  northsport.blogspot.com μετα της 10μμ θα παμε με μια Τριάδα αναμενόμενη 160)ΝΑΠΟΛΙ-ΤΖΕΝΟΑ 1 ΜΕ 1,50   167)ΦΟΥΛΑΜ-ΜΑΝ ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΤ 2 ΜΕ 1,60  137)ΛΟΡΙΑΝ-ΚΑΕΝ 1 ΜΕ 1,70 ΜΠΟΝΟΥΣ¨¨ 164 ΓΟΥΙΓΚΑΝ-ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ 2   152 ΑΣΤΟΝ ΒΙΛΑ-ΑΡΣΕΝΑΛ ΓΚΟΛ-ΓΚΟΛ    176 ΣΑΡΑΓΟΣΑ-ΑΛΚΟΡΚΟΝ 1 ΜΕ 1,75