Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011
Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011
2 ΤΡΙΑΔΕΣ ΑΠΟ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ
Καλησπέρα τελικά η ΜΠΛΑΚΜΠΕΡΝ παει προς την β αφού δεν κατάφερε να κερδίσει την πεθαμένη μπολτον και μας έριξε κουβά εμας κ πόσους ακόμα.Στα μπόνους πήγαμε καλύτερα αλλα κ παλι η γουλβς δεν τα κατάφερε.Ετσι σήμερα και εν αναμονή της αυριανής εκπομπής του βιολόγου στο ράδιο του life bet northsport.blogspot.com μετα της 10μμ θα παμε με μια Τριάδα αναμενόμενη 160)ΝΑΠΟΛΙ-ΤΖΕΝΟΑ 1 ΜΕ 1,50 167)ΦΟΥΛΑΜ-ΜΑΝ ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΤ 2 ΜΕ 1,60 137)ΛΟΡΙΑΝ-ΚΑΕΝ 1 ΜΕ 1,70 ΜΠΟΝΟΥΣ¨¨ 164 ΓΟΥΙΓΚΑΝ-ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ 2 152 ΑΣΤΟΝ ΒΙΛΑ-ΑΡΣΕΝΑΛ ΓΚΟΛ-ΓΚΟΛ 176 ΣΑΡΑΓΟΣΑ-ΑΛΚΟΡΚΟΝ 1 ΜΕ 1,75
Ετικέτες
FOYLAM-UNITED,
NAPOLI-TZENOA
Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011
ΜΠΛΑΚΜΠΕΡΝ-ΜΑΡΣΕΙΓ-ΜΙΛΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΝΟΥΣ
Καλησπέρα σήμερα θα παμε συντηρητικά λόγο των χτεσινων κακών αποτελεσμάτων,126)ΜΠΛΑΚΜΠΕΡΝ-ΜΠΟΛΤΟΝ 1 ΜΕ 1,90 127)ΝΑΝΣΙ-ΜΑΡΣΕΙΓ 2 ΜΕ 1,85 121)ΚΑΛΙΑΡΗ-ΜΙΛΑΝ 2 ΜΕ 1,40 ΚΑΙ ΕΠΙΔΗ ΤΑ ΜΠΟΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΝΩ ΣΥΝΉΘΩΣ ΒΓΑΊΝΟΥΝ ΠΑΜΕ 119)ΓΟΥΛΒΣ-ΝΟΡΓΟΥΙΤΣ 1 ΜΕ 2,05 128)ΣΕΒΙΛΗ-ΣΑΝ ΡΟΚΕ 1 ΜΕ 1,15 102)ΜΠΟΧΟΥΜ-ΜΠΑΓΕΡΝ 2 ΜΕ 1,15 ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΗΝ ΜΠΟΜΠΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΚΟ-ΚΛΕΡΜΟΝ ΑΠΟ Χ ΜΕΧΡΙ 2
Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011
ΤΑ ΓΚΟΛ-ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



