Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Viologos is back!!


Γεια σας! Μετά από ένα κενό περίπου 10 ημερών και αφού ο Ευρωπαίος ΠΑΟΚ μας έφτιαξε την ψυχολογία επιστρέφω με 2 ματς για αύριο.

390. ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ. ΑΣΣΟΣ (2.20). Ο Λεβαδειακός δείχνει ότι δεν θα πέσει αμαχητί ενώ ο Πανιώνιος έχει πολλά οικονομικά και εσωτερικά προβλήματα.

404. ΑΡΗΣ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ. ΑΣΣΟΣ (3.30). Όλοι θα το παίξουν διπλό. Εγώ θα πάω με την ομάδα που καίγεται για βαθμούς.

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ: 7.3

Καλό Σαββατοκύριακο και νίκες στις ομάδες σας!

ΚΑΡΦΩΤΗ ΤΑΤΡΑΔΑ BY TEO...



Kαλησπέρα σε όλη την παρέα με 4 σημεία θα ασχοληθούμε σήμερα τα οποία είναι:

ΠΕΣΚΑΡΑ 1, ΓΟΥΕΣΤ ΧΑΜ 1, ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ 2, ΛΙΛ 2.


Καλή επιτυχία σε όλους...

ΤΕΤΡΑΔΑ ΚΑΙ ΜΠΟΝΟΥΣ BY ASPROMAYROS

Καλησπερα αυτο δεν ειναι στοιχημα ειναι δυστύχημα με την κρισταλ παλας να δέχεται γκολ στο 88 και να μας πετάει καδο!!σημερα ολα τα μικρα θεωρούνται στανταρακια,διαλεξα μια τετραδα με 242)ΓΙΟΥΒΕ ΣΤΑΜΠΙΑ-ΓΚΟΥΠΙΟ 1 ΜΕ 1,55   257)ΚΠΡ-ΓΟΥΕΣΤ ΜΠΡΟΜ 1 ΜΕ 2,10 253)ΜΠΑΓΕΡΝ-ΒΕΡΝΤΕΡ ΒΡΕΜ 1 ΜΕ 1,20  260)ΤΟΤΕΝΑΜ-ΜΠΟΛΤΟΝ 1 ΜΕ 1,20. ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ 281)ΝΤΟΚΑΣΤΕΡ-ΣΑΟΥΘΑΜΠΤΟΝ 2 ΜΕ 1,60  341)ΒΕΣΤΕΡΛΟ-ΚΛΑΜΠ ΜΠΡΙΖ 2 ΜΕ 1,55 (ΑΧΑΣΤΟ)

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

τριαδα στατιστηκα κ μπονους by aspromayros

Καλησπερα στους φίλους σήμερα εχουμε 226)ΚΡΙΣΤΑΛ ΠΑΛΑΣ-ΝΤΕΡΜΠΗ 1 ΜΕ 2,05 στα τελευταία 5 εκτος η ντερμπη εχει 4 ηττες και μια ισοπαλια και γενικα στα τελευταια 10 συνολικα 7ηττες 2 ισοπαλιες και μια νικη,απο την αλλη μερια η γηπεδούχοι στα τελευταια 5 εντος εχουν 2νικες 3 ισοπαλιες. 209)ΜΟΝΑΚΟ-ΜΕΤΣ 2 ΜΕ 2,90 η μονακο στου 15 τελευταίους αγωνες εχει μονο μια νικη  και στα 5 εντος εχει 3 ισοπαλιες και μια νικη μια ηττα.Η μετς στα 4 τελευταια εκτος εδρας εχει 2 νικες 2 ηττες.ΚΑΙ ΚΛΗΝΟΥΜΕ ΤΡΙΑΔΑ ΜΕ  219)ΤΣΒΟΛΕ-ΚΑΜΠΟΥΡ 1  με 1,40 στα τελευταία 5 εντος η τσβολε εχει μονο νικες και γενικα στα 10 τελευταια εχει 9 νικες και μια ισοπαλια,οι φιλοξενουμενοι στα εκτος εχουν 2 ηττες μια νικη,δυνατή ομως ομαδα. ΓΙΑ ΜΠΟΝΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ Χ ΤΗΣ ΑΡΛ ΜΕ ΤΗΝ ΣΑΤΟΥΡΟ,και οι δυο δεν τα πανε καλα οι μεν γυπαιδουχοι εντος οι δε φιλοξενούμενοι εκτος.Επισης τα χαμηλα σημερα της χερακλες και μααστριχ πιστευω μπορουν αφοβα να κλείσουν 

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

ΓΙΑΥΤΟΝ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΗΡΘΑΜΕ ΣΚΑΣΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΛΙΝΙΚΗ

Και ξαφνικά στην οθόνη μας μετά το γκολ του κλαους εμφανίζεται η πιο χαρακτηριστική μορφή του παοκτσιδικου κόσμου,στο πρόσωπο του αποτυπωμένη όλη η διψασμένη ανάγκη για εκτόνωση.Άλλοι είπαν το σύνθημα ήρθαμε σκαστοί απο την κλινική βγήκε για αυτόν,εγω δεν ξέρω ενα όμως ειναι σίγουρο πως μάλλον το παοκ εισαι πρεπει να αποτυπώνεται στην μορφή του αδερφού