Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011
Σάββατο 6 Αυγούστου 2011
ΤΡΙΑΔΟΥΛΑ ΓΙΑ ΞΕΚΙΝΗΜΑ-ΠΑΡΙ ΣΕΝ.ΒΕΡΝΤΕΡ,ΧΕΡΤΑ
Καλησπέρα παρόν και αυτήν την χρονιά με την τρέλα μας και την καψούρα μας,δεν μας χαλάει τίποτα όλα μέλι γάλα.τριαδουλα για ξεκίνημα.ΠΑΡΙ ΣΕΝ ΖΕΡΜΕΝ-ΛΟΡΙΑΝ ΑΣΟ με 1,50.Η νεόπλουτη Παρι εχει ενισχυθεί σημαντικά και φέτος θα την παίξουμε αρκετές φορές.ΒΕΡΝΤΕΡ ΒΡΕΜ-ΚΑΙΖΕΡΣΛΑΟΥΤΕΝ ΑΣΟ ΜΕ 1,70.ΧΕΡΤΑ-ΝΥΡΜΒΕΡΓΗ ΑΣΟ 1,90. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ
Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011
τσιρκο συνεχεια-ΔΡΑΜΑ και ΛΙΒΑΔΕΙΑΚΟΣ στην θεση της καβαλας-βολου,αντιδραση απο ΣΕΡΡΕΣ ΚΑΙ ΛΑΡΙΣΑ
καλησπέρα,αύριο η επο θα κάνει την κλήρωση του νέου πρωταθλήματος,αλλά το θέμα με το ποιος θα μείνει και ποιος θα πέσει ακόμα καλά κρατεί.αναμονή στο θέμα Βόλου και Καβάλας με τα νεύρα όλων να θυμίζουν τσίρκο.Οι μνηστήρες πολλοί ο πανσεραικος και η λύτρωση της Λάρισας αναζωπυρώνουν ελπίδες και όνειρα,απο την πλευρά όμως του Βόλου και της Καβάλας τα πράγματα συνεχίζουν να πιέζουν.Η ΕΠΟ όμως όπως δηλώνει θα προτιμήσει να ανεβάσει την Δράμα και τον Λιβαδειακο αντι των λιονταριών και της αελ σπέρνοντας το χάος και το καρναβάλι προτού την ώρα του.άντε παλι και φέτος θα πονέσουν τα ματάκια μας
Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011
JOKE OF THE DAY-ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
Ειναι ο Κωστικας καρδινάλιος στο Βατικανό,όπου ο Πάπας ειναι άρρωστος και ξημερώνονταν Παρασκευή πεθαίνει!!ο αρχικαρδιναλιος λεει στον Κωστικα-(κωστικα επειδή ειναι Παρασκευή και έρχεται σαββατοκύριακο να μην πούμε τίποτα για τον θάνατο του πάπα,γιατι θα χάσουμε την πελατεία απο το ΣΚ,να το πούμε Δευτέρα)καλά λέει ο κωστικας,και τρέχει να πάρει τηλ στο χωριό στον Γιωρικα(ελα γιωρικα ντο φτας?καλα ασον χωριον βαρεον τα κακαλαμ)λεει ο Γιωρικας(λυπον ικουμεν καλα Γιωρικα παιξεν στηχημα να αποθάνει ο πάπας και παιξεν τα παντα πουλα το σπίτι το γαιδαρον το καρο τα χωραφιαν ολα και παιξτα στον παππα)λεει ο Κωστικας.(σίγουρα??????)λεει ο Γιωρικας!!(ναι ναι ναι 100 τις 100)λεει ο κωστικας,και κλείνει το τηλ.Το σαββατοκύριακο περνάει μόλις ξημερώνει Δευτέρα ανακοινώνεται ο θάνατος του πάπα,αμέσως ο Κωστικας τρέχει παίρνει αεροπλάνο για Ελλάδα να βρει τον Κωστικα να πάρει το ποσοστό απο το στοίχημα,φτάνει στο σπίτι του Γιωρικα του ανοίγει η Σημελα(ελα Κωστικα τι θες??ειναι εδώ ο Γιωρικας??)λεει ο κωστικας(οχι ασον καφενιον ειναι)λεει η Σημελα.τρέχει στο καφενείο ο Κωστικας και βλέπει τον Γιωρικα με τα μούτρα κάτω να τα πίνει,(ελα βρε κωστικα τι έγινε δεν το επαιξες το στοίχημα για τον πάπα)λεει αγχωμένος ο Κωστικας(οχι το έπαιξα)λεει ο Γιωρικας(αλλά τοτε γιατί είσαι στεναχωρημένος είμαστε πλούσιοι)λεει ο Κωστικας(ΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΤΣΕΛΣΗ).
Τρίτη 28 Ιουνίου 2011
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΦΛΩΡΙΔΗ- ΒΡΥΖΑΣ Β ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ο εμμισθος ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ
Ενθουσιασμένος δήλωσε ο Κατσαρής με τον Βασίλη ΦΛΩΡΙΔΗ μετα την συνάντηση του με τον νεο επενδυτή του ΠΑΟΚ.Στην συνάντηση πήραν μέρος εκτός του κ.Κατσαρη και ο Σαχπατζιδη και το κλίμα ήταν πολύ θετικό,το νεο πλάνο του παοκ όπως προκύπτει ειναι 3ης αντιπρόεδροι,ο πρώτος θα ειναι επί τον οικονομικών ο δεύτερος θα είναι επί τον αγωνιστικών και κατά 99%θα ειναι ο Ζ Βρυζας και μονο αυτός,τρίτος ο Θ Ζαγορακης που θα ειναι έμμισθος και προτάθηκε 15,οοο το μηνα.Το ενδεχόμενο μεγαλύτερης αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου δεν απασχόλησε τον κ Φλωριδη,που έδειξε έτοιμος να αντεπεξέλθει στα οικονομικά του δικεφάλου.ΣΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ομαλά έγινε η δεύτερη προπόνηση του παοκ στην Σουρωτή,με τον Μπολονι να τρέχει τους παίχτες και μερικοί απο αυτούς κυρίως οι μικροί να παθαίνουν κράμπες,μάλιστα αρκετοί δήλωσαν πως ο Μπολονι ειναι πιο σκληρός απο τον Σαντος.ΣΤΑ Διαρκείας το νούμερο έφτασε της 9,503 και αναμένεται να ανέβει μέχρι την Πέμπτη που τελειώνει η προσφορά του μιον 20%.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)




