Σάββατο 21 Μαΐου 2011

ΜΙΑ ΤΡΙΑΔΑ, ΤΑ ΠΛΕΥΟΦ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΜΠΛΟ


Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όσους και όσες γιορτάζουν. Για το ΣΚ επέλεξα τρία σημεία:

248. ΜΑΛΑΓΑ - ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ. Διπλό (2.00). Αδιάφορες και οι δύο, αλλά την Μπάρτσα σε τέτοια απόδοση την βρίσκεις 3 φορές το χρόνο. Οπότε με κλειστά μάτια.

322. ΑΣΤΟΝ ΒΙΛΑ - ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ. Διπλό (2.15). Αν θέλουν οι φιλοξενούμενοι να ελπίζουν σε έξοδο στην Ευρώπη, πρέπει να κερδίσουν και να περιμένουν στραβοπάτημα της Τότεναμ.

330. ΤΟΤΕΝΑΜ - ΜΠΕΡΜΙΓΧΑΜ. Άσσος (1.50). Οι πετεινοί οφείλουν να εξαργυρώσουν το διπλό στο Άνφιλντ και να βγούνε στην Ευρώπη.

Στα δικά μας. Συνεχίζονται τα πλέυοφ με τον Βόλο να υποδέχεται την ΑΕΚ και τον ΠΑΟ τον ΠΑΟΚ. Άσσους τα βλέπω και τα δύο με λίγο Χ. Θεωρώ απίθανο να κάνει διπλό η ΑΕΚ στον Βόλο λόγω Μπέου που δεν θέλει με τίποτα την ΑΕΚ πρώτη για ευνόητους λόγους.

Στο δε ΟΑΚΑ ο κομπλεξικός σε αυτό το γήπεδο ΠΑΟΚ θέλει το Χ. Ο ΠΑΟ με νίκη είναι στο κόλπο για το Τσου Λου. Με Κάκο διαιτητή θα πόνταρα σε κόκκινη στον Γκαρσία, αλλά δεν παίζει. Αν είναι πάντως στο γήπεδο μπορεί και να την φάει ακόμη και στην εξέδρα. Προς τον άσσο το ματς, εύχομαι να διαψευστώ.

Κλείνω με δύο λόγια για τον Πάμπλο Γκαρσία. Έναν παίκτη με πλούσιο βιογραφικό που μετά την κόκκινη πριν δυο χρόνια στην φάση με τον Σιμάο έκανε 80 ματς χωρίς να αποβληθεί. Ναι είναι ευέξαπτος, ναι ξεπερνά τα όρια ΑΛΛΑ το να στοχοποιείται και να χαρακτηρίζεται αληταράς ένας παίκτης που δεν έχει δώσει δικαίωμα για τόσα παιχνίδια είναι κωμικό. Ο Γκαρσία είναι αυτός που είναι και δεν θα αλλάξει στα 34. Κάνει λάθη και τιμωρείται αλλά έχει προσφέρει τα μέγιστα κυρίως τα 2 τελευταία χρόνια στον ΠΑΟΚ. Το να μιλούν για υπόδειγμα προς τους νέους οι δημοσιογράφοι των Αθηνών είναι αστείο. Με τον Γιαννακόπουλο πρόεδρο στον ΠΣΑΠ που προωθούσε την βία με τα συνεχή βουτήγματα του. Με τον Ζε Ελίας και τον Καρεμπέ να δέρνουν όλο τον κόσμο. Με γνωστά τσεκούρια όπως Ανατολάκη, Βάιο Καραγιάννη και Καλιτζάκη τουλάχιστον μην μιλάτε. Ο Πάμπλο μπορεί να μην είναι τύπος και υπογραμμός αλλά είναι αυθεντικός. Προφανώς, οι κύριοι των Αθηνών δεν θεωρούν υποδείγματα Μαραντόνα, Ζιντάν και Καντονά. Επίσης θεωρώ απίστευτο δημοσιογράφος να αναρωτιέται δημοσίως πως τον ανέχεται η γυναίκα του. Έλεος..Έχετε κάμερες και στο σπίτι του;

Αυτά τα ολίγα. Καλό Σαββατοκύριακο και καλό Τηλε-μπανιστήρι.

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ...



Καλησπέρα σε όλη τη στοιχηματική παρέα,πολλά τα σημεία για σήμερα τα οποία τα πιστέυουμε να επιβεβαιωθούν οπότε διαλέξτε και παίξτε...


ΤΡΙΕΣΤΙΝΑ 1, ΣΑΣΣΟΥΟΛΟ 2, ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ 2, ΘΕΛΤΑ 1, ΣΑΛΑΜΑΝΚΑ 1, ΜΟΝΑΚΟ 2, ΠΑΡΙ ΣΕΝ ΖΕΡΜΕΝ 1, ΣΟΣΟ 1, ΛΑ ΚΟΡΟΥΝΙΑ 1, ΜΠΙΛΜΠΑΟ 2.


Καλή επιτυχία, με σωστή χημεία!

Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΡΙΑΔΑ 20/5

Καλησπερα στους φίλους του lifebet.Τα χτεσινά παιχνίδια όπως και τα αναμενόμενα ελληνικά μας πήγαν ταμείο αυτες της ήμερες,σήμερα θα ασχοληθούμε με ΤΟ 219 ΔΥΝΑΜΟ ΔΡΕΣΒΗΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΟΣΝΑΜΠΡΙΚ ΑΣΣΟ ΚΑΙ 1,80.ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 229 ΜΠΑΛΦΙΝΤ-ΓΟΥΔΟΙ ΚΡΟΥΖ ΔΙΠΛΟ 2,40 ΤΡΙΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 220 ΑΚΡΙΝΓΤΟΝ-ΣΤΙΒΕΝΕΙΤΖ ΑΣΣΟ 2,10 ΑΠΟΔΩΣΗ.

ΗΡΑΚΛΗΣ- ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ

Ο ΗΡΑΚΛΗΣ το θέατρο του παραλόγου,πριν λίγο καιρό οι οπαδοί της αρχαιότερης ομάδας της πόλης στο άκουσμα της πτώσεις στην β εθνική ξεσηκώθηκαν,συλλαλητήρια,πορείες με σημαίες των Σκοπίων στα χέρια φώναζαν για την μεγάλη αδικία που έγινε στην ομάδα τους και πως όλοι τα ίδια κάνουν,απαιτώντας να ανοίξουν οι φάκελοι και καλώντας τους υπερασπιστές του βορα  βουλευτές και παλαίμαχους να αντισταθούν και να οργανωθούν ενάντια στην αδικία.Απο τα λεγόμενα Τακιδων και συναφών πέριξ της ομάδας κατάφεραν να πείσουν οχι μόνο τον Χατζηπαναγη να μπει μπροστάρης στον αγώνα αλλα και πολλούς συμπολίτες οτι τελικά ειναι άδικο και πρέπει να σωθεί.Ο πηλαβιος έλεγε συνέχεια μην το ψάχνεται αλλα αυτοί επέμεναν και κατηγορούσαν άπαντες,σαν να ήθελε να προστατέψει τους παλαίμαχους κ πρώτο πρώτο τον μεγάλο Νουρέγιεφ του ελληνικού ποδοσφαίρου.Στην βουλή διάφοροι δουλευτές ψάχνανε να ανακαλύψουν το δήθεν σκάνδαλο και καλούσαν τον πηλαβιο να λογοδοτήσει.Ώσπου ξαφνικά ο υπουργός κολλάει στην μούρη όλων το χαρτί με τη πλαστή φορολογική ενημερότητα της ομάδας που με αυτήν έκανε παράνομες μεταγραφές,και όλοι τους μείνανε στήλες άλατος,ξαφνικά άρχισαν να εξαφανιζονται ενας ενας,και ο κοσμος??ο κοσμος κυριοι?? τι θα γινει με αυτον τον κοσμο που ακουγε για διθεν αδικια?? και τελικά ανακαλυπτεται πλαστογραφια,τι θα γινει με οσους συμπονεσανε τον ηρακλη? που ειναι μια συμπαθεις ομαδα της πολης!!μα; πανο απολα γιατι πληγωσατε ετσι εναν ιστορικο συλογο και τους  οπαδους του,γιατι ντροπιασατε ετσι εναν ανθρωπο που εδωσε πολλα οχι μονο στον Ηρακλη αλλα και στο ποδοσφαιρο γενικα!!τουλαχιστον να μην τον καλουσατε να παρεμβει.ΛΥΠΗΡΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ !!!!!!

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

19 ΜΑΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ-ΤΡΙΑΔΑ Κ ΠΑΟΚ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ

Καλημέρα στους φίλους του life bet.Σήμερα 19 μαιου ημέρα του ποντιακού ελληνισμού.Εχτές η τάξης αποκαταστάθηκε και φυσικά εμείς πήγαμε ταμείο.Ο παοκ έπαιξε με πάθος κόντρα στην Αεκ και πήρε αυτο που ποθούσε μια μικρή εκδίκηση για τα προηγούμενα στραπατσα.Η Αεκ διαμαρτύρεται για την φάση του πέναλτι αλλά κ για την κόκκινη κάρτα που πήρε άλλος αντι αλου.Ανακοίνωσις εκατέρωθεν μετα την λήξει του ματς στην τουμπα γιατι ειναι πολλα τα λεφτά Αρη(που κολλάει τωρα αυτος???)οχι!! η ατακα της ταινιας το έλεγε για να μην παρεξηγούμαστε.Για σημερα εχω μια τριαδουλα αλα δεν τρελαίνομαι κιόλας ΑΣΣΟ ΤΗΣ ΤΡΟΜΣΟ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΒΙΚΙΝΓΚ-ΔΙΠΛΟ ΤΗΣ ΡΟΖΕΝΜΠΟΥΡΓΚ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΤΑΡΤ-ΑΣΣΟ ΤΗΝ ΓΚΛΑΝΤΜΠΑΧ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΜΠΟΧΟΥΜ.