Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Ελεύθερες σκέψεις

Γιορτινές μέρες αυτές που διανύουμε, δε θα ασχοληθώ ιδιαίτερα με το στοίχημα... Όπως όμως καθόμουν και σκεφτόμουν πόσο αδιάφορα θα είναι τα φετινά play off, ιδιαίτερα αν οι τέσσερις ομάδες που συμμετέχουν δεν ξυπνήσουν λίγο μπας και παίξουν λίγη μπάλα, κατάλαβα κάτι...

Καμία ομάδα δεν έχει εξασφαλισμένη τη συμμετοχή της στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις του χρόνου. Ο βάζελος σίγουρα έχει ένα προβάδισμα αλλά με τη μπάλα που παίζει..... Δύο τα ενδεχόμενα να μείνει ο τέταρτος των play off εκτός Ευρώπης.

Σενάριο 1ο: Στον τελικό του κυπέλλου Ελλάδος στις 30/4, ο Ατρόμητος στέφεται κυπελλούχος (λέμε τώρα....) και παίρνει το εισιτήριο της Ευρώπης από τον τέταρτο των paly off.

Σενάριο 2ο: Τα χανούμια προσπερνάνε το βάζελο (επίσης "λέμε τώρα.....") και βγαίνουν στα προκριματικά του Τσου Λου. Και πάλι ο Ατρόμητος, ως φιναλίστ του κυπέλλου, παίρνει το εισιτήριο για το επόμενο Europa League.

Οπότε κύριοι μη χαίρεστε τόσο που βγήκατε στην πεντάδα. Ο...... Ατρόμητος καραδοκεί!

Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλους!!!!

pasxalina lifebet news

LIFEBET NEWS-Ζαγορακης συζήτηση με τον επιχειρηματία Χατζοπουλο για την οικονομική ενίσχυση του παοκ για την νεα χρονια.-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ στοχος ειναι ο παπασταθοπουλος,ο Πιζαρο της Ρομα και ο τερματοφυλακας της Ρεαλ σοσιεδαλ Κλαουντιο μπραβο.ΠΑΟ-Σύμβαση για το οακα για αλλα δυο χρονια.ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ-Τα ονοματα Νταντι του Ηρακλη και Μπαστια του Αστερα τριπολης ακούγονται.ΑΕΚ Χιμενεθ απο τον τελικο θα εξαρτηθεί αν θα παραμείνω.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ...ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους της LIFEBET,
και αυτές τις άγιες μέρες εφόσον υπάρχουν παιχνίδια
θα ασχοληθούμε αλλα με μέτρο!Πάμε να δούμε τις επιλογές για Σ-Κ.
Για σαββάτο: ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ 1, ΑΣΤΟΝ ΒΙΛΑ 1, ΣΑΝΤΕΡΛΑΝΤ 1, ΤΟΤΕΝΑΜ 1.
Για κυριακή: ΒΟΛΦΣΜΠΟΥΡΓΚ 1, ΠΑΡΙ ΣΕΝ ΖΕΡΜΕΝ 2, ΧΕΡΚΟΥΛΕΣ 1, ΑΤΛΕΝΤΙΚΟ 1.

Καλή επιτυχία,καλή ανάσταση και καλό πάσχα!

Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ,ΑΠΟ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΟΥ LIFEBET ASPOMAUROS-TLS-VIOLOGOS-CHRIS-TEO-THANASIS