Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012
Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012
Με τη μεγάλη Μίλαν!!!
Καλή χρονιά σε όλους τους αναγνώστες της στήλης!!! Εύχομαι τα καλύτερα για όλους και σχετικά με τη στήλη…πολλά ταμεία!!!
Η πρώτη πρόταση της χρονιάς περιλαμβάνει παιχνίδι με τα γκολ και ένα διπλό.Πάμε να δούμε τί κρατάμε:
ΜΑΝ.ΣΙΤΥ-ΜΑΝ.ΓΙΟΥΝ. G/G (1,72)
ΑΡΗΣ-ΓΙΑΝΝΕΝΑ G/G (2,34)
ΑΤΑΛΑΝΤΑ-ΜΙΛΑΝ 2 (1,81)
ΕΣΠΑΝΙΟΛ-ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ over 1,5 στο ημίχρονο (2,20)
* Ο TLS έχει καθαρό κέρδος 132,42 μονάδες με ποντάρισμα 283 μονάδες από το ξεκίνημα του Blog. Ποσοστό κέρδους 46,80% , όπερ σημαίνει ότι με €10 ποντάρισμα ανά ματς το συνολικό ποντάρισμα θα ήταν €2830 και το καθαρό κέρδος €1324,2 , με €100 το συνολικό ποντάρισμα €28300 και το καθαρό κέρδος €13242 κ.ο.κ.Ο υπολογισμός γίνεται με βάση το σταθερό ποντάρισμα (1 μονάδα) στις επιλογές σε μονά αποδεκτά σε αποδόσεις της betfair.com τη στιγμή δημοσίευσης των επιλογών.
Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012
ΕΚΔΡΟΜΗ( ΓΙΟΚ),ΟΙ ΓΑΥΡΟΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΟΥ ΡΕΝΤΗ
Και τελικά ο γαύρος θα μείνει στον πάγκο του Ρέντη αφού οι παοκτσιδες πουλάνε τρέλα και χαλάνε εκδρομές των Αμερικάνων,συγνώμη των ολυμπιακών ήθελα να πω.Όνειρο των οπαδών του δαφνοσταφανομενου ήταν παει κ πέρασε να γεμίσουν το καυτατζογλιο την Κυριακή με την Δράμα.Ενω ο λαός του παοκ ετοιμαζόταν να εξορμήσει στην Ξάνθη η αστυνομική διεύθυνση της ακριτικής πόλης αρνήθηκε την πραγματοποίηση της εκδρομής,και ενώ ολα αυτά διαδραματίζονταν εμφανίστηκαν οι ολυμπιακοί να θέλουν να αλώσουν την πολη της Θεσσαλονίκης με κάθοδο 4χιλιαδων οπαδών,τσιγκλοντας τους παοκτσιδες και κάνοντας τους να προβούν σε συλλαλητήριο στην καμάρα την Κυριακή,αναγκάζοντας την αστυνομία να υποχωρεί για την εκδρομή στη Ξάνθη προς ματαίωση της εκδήλωσης στην καμάρα,και βοηθώντας ετσι στην άνοδο των ολυμπιακών στην πόλη.Οι οπαδοί του παοκ ομως μυρίστηκαν την κατάσταση και αρνήθηκαν να πάνε Ξάνθη εμμένοντας στο συλλαλητήριο ματαιώνοντας ετσι την εκδρομή του γαύρου στο καυτατζογλιο.
Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ by aspromayros
Άντε την βγάλαμε καθαρή κ αυτη την χρονιά για να δούμε το 12 πως θα μας παει!!εκ μέρος τον συντακτών σας εύχομαι να έχετε όλοι αγάπη και υγεία και ολα τα αλλα έρχονται απο μόνα τους,και οσα δεν έρθουν αυτα θα χάσουν χαχα.Μια τελευταία τριαδουλα της χρονιάς 227 ΣΟΥΟΝΣΙ-ΤΟΤΕΝΑΜ 2 ΜΕ 1,55 236 ΓΟΥΙΚΟΜ-ΣΤΙΒΕΝΕΙΤΣ 2 ΜΕ 2,20 233 ΜΠΕΡΛΙ-ΧΑΛ Χ ΜΕ 3,20 ΜΠΟΝΟΥΣ ΤΟ Χ ΤΗΣ ΜΠΕΡΜΙΝΧΑΜ-ΜΠΛΑΚΜΠΟΥΛ ΜΕ 3,25
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



